четвъртък, 27 декември 2018 г.

MAC Matte Mehr + 24 hour extend eye base

               Червилата на MAC са култови и вероятно няма блогър/влогър, който да не ги е чувал и пробвал. Имат няколко различни финиша, а преди 2 години пуснаха и течни матови. Някои от най-продаваните им цветове вече има и в мини варианти. Днес ще си говорим именно за едно от тях - Mehr. То е от серията с матов финиш.


             Предпочетох да си взема малкия вариант, защото не е толкова ню-ню и ако не ми допадне, да не съжалявам. Закупих червилото от магазина на МАС в Одрин, където струват 50 лири. Тук мисля че са около 19 лв.



              Формулата му е матова, но не изсушаваща и клони към кадифена. Има обаче лека пудреност заради високия пигмент и изглежда като пастелно. Няма финиша на Velvet mat на Kiko например, но все пак стои естествено.




              Цвета е много интересен - смесица между пепел от рози, кафяв нюд и мауви според мен. Не е нито студен, нито топъл или поне върху моята кожа стои неутрално. Трайността му е добра, но при консумиране на мазна/готвена храна, се изтрива по-бързо. Средно издържа около 4-5 часа. Ако се хапва нещо леко, изчезва постепенно и леко от центъра. Минуса е, че на моменти ми се образува онази гадна линия от вътрешната страна на устните, предизвикана от събрания цвят.


              Mehr е красиво червило и с добро качество, но не ме развълнува и впечатли, че да ви го препоръчам горещо. Аз съм по-голям фен на Kiko и Avon. Особено предвид цените на MAC, не смятам че са уау. Но знаете колко различни вкусове има, не го отписвайте и разгледайте на място в магазина.



               Базата на марката "24-hour extend eye base" също е сред супер хвалените им продукти и нямаше как да не я пробвам. Вече доста ви говорих за проблема ми със събирането на сенките от година насам, заради което реших да платя 42 лв за тази небеизвестна основа и да дам шанс. Уви, при мен не проработи грам.


              Текстурата е като силиконова и е бледорозова на цвят, но на клепача е безцветна. Няма аромат. Нужно ви е супер миниатюрно количество от нея за двете очи. Буквално една точица. Пробвах я месеци наред и при всякакви температури, с различни марки - дрогерийни и професионални, нанасях по-голямо количество и малко, запечатвах с пудра и нищо. Всеки път се изумявах как след 3-4 часа, бях с брутално събрани сенки, сякаш съм ги носила 2 дни и ме е валял зверски дъжд. Особено трагично е положението с мазни текстури на Urban Decay или Too Faced. Тогава след час вече виждам crease-ната линия, а на коста ми се е отпечатал цвета от подвижния клепач.


              Спор няма, че прави цветовете много наситени и виждате на клепача същия като в кутийката. Вади от сенките най-доброто наистина, а и се преливат с лекота. За съжаление обаче трайността върху моите клепача е никаква. Отсипах от базата на колежката и при нея няма никакъв проблем. Каза ми "непокътнати са вечер като се прибера".


               Така че пробвайте при възможност, ако сте решили да я купувате. Ако нямате паднал или мазен клепач, може би също ще се сработите.


             За ружа им "Springsheen" имам отделна публикация, но нека пак накратко спомена. Хубав розов цвят с фини златисти частички. Мога да го нося през цялата година. Има добра пигментация, но не мога да се направя на клоун лесно. Позволява напластяване. Лесно се прелива и издържа цял ден. За цената от 50-60 лв, не мога да кажа че ме е впечатлил. Но може би е най-добрия от трите продукта в този пост.


1 коментар:

  1. Имам и аз няколко техни, не са лоши. За времето си бяха супер уникални и разнообразни. Вече рядко ги ползвам. Нямам идея защо. Не съм и купувала нови от много дълго време. Мерси, че ми припомни. Утре ще си ги изкарам и ще ги ползвам.

    ОтговорИзтриване