неделя, 29 декември 2019 г.

Avon Luxe Silken Foundation SPF 20 (Porcelain)

               Тази година ви показах няколко тониращи продукта и смятам да завърша 2019-та с ревю на още един. Адаптиращия фон дьо тен от серията Luxe на Avon с SPF 20 и екстракт от бял сапфир, се оказа добър и си заслужава да му обърна внимание. Предлага се в 5 цвята и на цена между 10 и 20 лв при намаление.


                 Опаковката му е тежка стъклена и наистина има луксозен вид. Огледалната капачка също е много хубава и се затваря плътно. А помпичката с едно натискане изкарва достатъчно количество за покриване на цялото лице.



                  Аромата му е лек и свеж, на нещо цитрусово и цветно ухае, но не дразни. Текстурата е като гъст крем, който се прелива лесно и бързо с четка. За секунди успявам да нанеса и няма никакви черти. При мен цвета Porcelain пасва идеално, почти като втора кожа. Дори прелят ми се струва идея по-светъл на моменти. Подтона му върху мен виждам като топъл на горната част на ръката, но на лице клони към розов и в студената гама. Затова и при покупка съветите са да тествате на шията, защото така най-добре бихте преценили кой е вашия нюанс.


                 Няма никакви частички, макар на пръв поглед от флакона да създава впечатление за лек блясък. Абсолютен крем е продукта. Оглеждах старателно на слънце. Покритието му е много добро, макар да е средно. За моите изисквания да прикрива леко и изравнява тена, дори идва идея по-силен при пълна помпичка. Но пък натисната докрай, е напълно достатъчна да покрие идеално цялото ви лице и малко от шията. Няма ефект маска обаче и стои естествено. А финиша не е матов, но не е и сочен. Може да минете и без пудра сега в студеното, ако не сте с мазна кожа.


                При мен трайността е отлична. Издържа цял ден и не съм забелязала да оксидира или става на петна, а съм го носила в ежедневието през лятото, както и за поводи. Не се и врязва във фините линии, което за мен е плюс. Разбира се, когато не се прекали.


                Наличието на фактор SPF 20 го прави перфектен за топлите слънчеви дни и затова предпочитам да го използвам за дневен грим.


             С две думи - отличен продукт за моята кожа, който бих подновила пак и препоръчвам. Когато изразходя няколко от наличните, ще пробвам и ракрасяващия им с SPF 10, който обещава озаряване и хидратиране. Предлагат и още един вариант от тази година 2 в 1 с SPF 15 (основа за грим и фдт). Ако сте ползвали някой от тях, ще се радвам да ми споделите дали сте останали доволни.


                За да придобиете представа за покритието и финиша, доколкото е възможно, прилагам снимки без грим и с пълен такъв:





                  Дори със светкавица изглежда отлично, което значи че спокойно може да се носи и вечер за клуб.


                И докато съм на тема Luxe, да споделя и за очната им линия в черно. Оказа се много наситен цвета, изсъхва до матова почти и издържа до сваляне. Финиша не е блестящ като класическите, което се оказа пък идеално за блестящи сенки и подчертава очите невероятно.


                 За драма ефект или просто ако обичате да носите очна линия в ежедневието, е супер. Минуса й е в роненето, когато е към края си. Пада на топчета докато поставяте спиралата и ако сте нанесли фдт вече, ще се наложи да изтупвате или правите корекции. Но пък не мърда! Не се затруднявам с измиването й, защото с дегримиращо олио пада без много търкане.


                 Писеца й е тънък и рисува фини линии с лекота, но не като конец. За мен е с точния размер и мога да направя по-дебела при желание. Нямам забележки и към нея освен роненето, така че бих подновила някога.



                 Остана ми да дам шанс и на червилата им, които искам да пробвам от много време. А вие ми споделете дали имате фаворити и сте ползвали продукт от Luxe.


Няма коментари:

Публикуване на коментар