събота, 28 декември 2019 г.

Празнична визия с любими продукти

              Празниците винаги ни позволяват да експериментираме повече с грима. Да извадим блестящите пудри, смелите червила и златните сенки. Всяка година по това време съм с червени устни и лъскави клепачи в златисти тонове, но това всъщност в повечето случаи е грима ми през студените месеци. Въртя се около едно и също. Тази година искам да съм по-различна и да избягам от класическата визия за pin-up. Затова и се спирам на по-естествена, каквато всъщност забелязах е и в трендовете през 2018 и 2019. Набляга се на неутралните нюанси, което ни позволява да се преобразим бързо от ежедневието за излизане вечерта само със смяна на червилото и евентуално подсилване на контура. А по смелите добавят и повече драма с поставянето на изкуствени мигли.


                Не съм от привържениците на изкуствените нокти, мигли, вежди и се научих да подчертавам своите черти по оптимален начин. Разбира се, всичко в поносими граници и поставено умело, може да изглежда много добре! Но ако нямате видима нужда, съвета ми е да бъдете себе си. А аз днес ще ви споделя за една любима моя спирала, с която миглите ми стават разкошни и нямам никаква необходимост да поставям допълнителни.


                Incredible Length на Oriflame Giordani Gold е може би 10-тата спирала на марката от серията GG, която ползвам и не ме разочарова. Имах период, в който купувах само от тях и винаги са били отлични. Тази е първата с естествени влакна обаче и отново прави всичко онова, което търся. Удължава, извива и придава доста добър обем. Предишните спирали бяха със силиконова четка и не правеха толкова обемни и наситеночерни миглите ми, но с тази положението е съвсем различно.


                Минуса при нея е, че започва да изсъхва по-бързо и съответно се рони малко, но и моята отворих след година стоене в шкафа. Въпреки това, със сигурност бих я купила отново и препоръчвам. Четката напомня на L'oreal Paradise Extatic, но с нея не виждам почти никаква дължина. А с Джордани Голд миглите ми стават тройни!





                Колкото са важни продуктите, толкова и аксесорите за нанасянето им. Говорила съм за много марки четки, но днес искам да ви споделя за Bronzer Brush на Wet n' wild от proline линията им, с която се сдобих случайно миналата есен от watsons или gratis в Одрин. По спомен беше някаква лимитка и нямаше как да я отворя. Стори ми се хубава и реших да рискувам. Цената й не е била повече от 30 лири, а качеството определено надхвърля сумата. Единственото смущаващо за мен е дръжката. Напоследък се появиха много китайски подобни, които според мен имат просто красив външен вид, а всъщност не са добри за целта си.


             Косъма е синтетичен и много пухкав. Напомня на тези четки, но въпреки коприненото усещане на допир, изненадващо успява да се справи с много различни формули и не е нужно да нанасяте по 5 пъти за видим цвят. Дори с печените ружове не се озорва. Иска малко повече завъртане в тях, но пък това позволява да напластявате до желаната пигментация.


                Формата и големината й, я правят отлична за бронзиращи пудри, контуриращи, руж и дори хайлайтър. Страхотна е за пътуване, защото можете да си спестите носенето на други три! Не са и падали косми досега, а я използвам от няколко месеца. Най-любима ми е за оформяне скулите с бронзант и контуриращ продукт, справя се повече от отлично и посягам почти ежедневно към нея.


                 Още един любимец, а именно хайлайтъра от миналогодишната лятна колекция на Kiko Gold Waves, който е в много красиво розово злато и стои страхотно не само на кожа със захар, но и през зимата. Пигментиран е доста, обаче нанесен с лека ръка и пухкава четка, придава красив и умерен блясък на скулите. Страхотен за празнична вечер! Тук съм говорила повече за него.



                  За безупречния завършек и запечатване основата на лицето, посягам към кутията с малки разкошни перлички - Guerlain Meteorites Flocons Enchantes, ревю имам тук.
                  Следват комплект колие и обеци от Avon, които имам от близо 7-8 години и нося всяка есен и зима. Обичам да ги съчетавам с бяло поло и черна солей пола, стоят страхотно и не отстъпват на по-скъпи бижута.


              Един аромат, който ме опиянява всеки път и мога да нося само в студеното, защото е плътен и топъл, но и спрян от производство отдавна - Oriflame Amethyst Fatale. Ирис, пудрени нотки, пачули и чувствена роза. Дързък, привлекателен и неустоим! Прави невероятен шлейф и на дрехи остава до изпиране. Напомня ми на Среднощната отрова на Dior, която също обожавам и тя обаче не се произвежда.


                  За продукти за устни няма да говоря, защото ми е трудно. Имам много червила, които харесвам и затова ще ви покажа три визии с палитрата, за която все пак се наканих да говоря. Отново е на Wet n'wild и е лимитирана, така че не съм сигурна дали може да се открие някъде. Купих я миналия септември от dm в Белград. Имаше още 1-2 разцветки, но "Stop ruffling my feathers" ме спечели с хамелеоновия си розов и бронзов шимър.



                Марката пусна доста палитри последните 2 години и имат копие на Ренесансовата на Анастася Б.Х., така че си струва да им обърнете внимание. Качеството им и преди беше добро, имам други две стари техни, но сега и откъм състав са подобрени. С лека ръка и върху малко от 24-часовата база на MAC, постигам отлични резултати. Преливат се с лекота и са перфектни за ежедневието или пък повод.


                 За маникюр също смятам да не залагам на класическия червен цвят, а ще използвам този красив шимър на Golden Rose Diamond Breeze 02 Pink Sparkle. Тази серия лакове не се появи в България, а е цяло съкровище. Висок пигмент с много разноцветни частички и ноктите ви блестят като скъпи бижута!



               За да не съм голословна, нека ви покажа три варианта на празничната визия - с неутрални устни, изкушаващо огнени и драматични патладжанени. Очната линия в карбонов черен цвят, е напълно достатъчна да подчертае очите ви и отпадне нуждата от тъмен опушен шоколадов нюанс в сгъвката. :)




                И ако все пак, розовото не е вашия избор за новогодишната нощ и държите на червеното, си сложете яркото червило и украсете маникюра с тематични декорации, за акцент нещо златно и сте готови!



                        * OPI GoldenEye (James Bond 007)

               Споделете ми какво сте избрали за новогодишната нощ и имате ли продукти, на които разчитате за важни поводи?

Няма коментари:

Публикуване на коментар