сряда, 24 март 2021 г.

Oriflame NovAge Ecollagen Wrinkle Smothening Serum

            Oriflame беше една от най-често използваните от мен марки преди 10 години. В началото на 9 клас до 12-ти вкл. поръчвах много, както за мен, така и за приятелки, съученички. След това намалих и последните години вече рядко купувам нещо. Просто не пускат нещо интересно, цените станаха високи за качеството, а парфюмите са със срамна трайност.

             Славата им за качествена бяла козметика с патентовани формули беше голяма, но дали аз съм станала капризна или са започнали да ги променят, от последните пробвани продукти не съм с особено ласкави впечатления. И серума от NovAge Ecollagen е един от тях.

               Серума е в класически стъклени флакон с помпичка, който е удобен за употреба. Пулверизатора пуска достатъчно количество с 2-3 спусъка за цяло лице. На мен толкова ми е необходимо, с по-малко не успявам да нанеса навсякъде. 

                 Текстурата е гелообразна, но и лека. Не лепне и изсъхва до минута. Почти не се усеща че сте нанесли нещо. Аромата му ми идва малко в повече обаче. Хем е зелен и свеж, хем има и алкохолна нотка. Изчезва бързо, но знаете в бялата козметика колко неприятно е за някои хора да е силно парфюмирана. И само заради това не се връщат към продукта повторно.

                    Дали не е подходящ за моята суха кожа или възраст, но от половин изразходена опаковка не виждам ефект. Все още нямам бръчки, така че по този параграф няма да съм ви полезна и обективна. Но когато говорим за хидратация, с него или без - никаква разлика. Ползвах го сутрин и вечер, с два различни крема, с нощна маска и просто не забелязах екстра ефект.

                  След почистваща маска нанесен, омекотява малко, но без крем не мога да остана аз. Когато температурите се покачат, предполагам че ще е по-приятен и има смисъл от него. Предвид голямото разнообразие на пазара обаче, нямам намерение да пробвам отново.


                   Цената на цялата серия не е ниска, а състава на този серум конкретно, мисля че въобще не струва вниманието ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар