четвъртък, 16 септември 2021 г.

Maybelline Sky high Mascara

             Maybelline всяка година пускат поне по една нова спирала и за мен почти всички дават сходен ефект. Насочени съм към придаването на обем основно. Различен е цвета на опаковката и разположение на зъбчетата на четката..... та като ви свърши поредната спирала, може да я пробвате. Поне мен рядко ме грабват с рекламите си. Но последната излезнала на пазара да си призная, ме изкуши. Спомням си пролетта, когато в Инстаграм видях ефект преди и след колко ме впечатли. Затова и не останах безразлична. Трябваше да я пробвам.


              Четката на Sky High е силиконова и с къси зъбчета, които вероятно за някои от вас ще се сторят неудобни за употреба. Именно с подобен вид на мен са ми любими обаче и години наред не посягах към такива с естествени влакна. Наистина мога да потвърдя че обвива всяка мигла и удължава мноооого добре!


               Малко са спиралите, които правят добро впечатление и те карат почти да останеш с отворена уста още при първата употреба. Тази успя да го направи, поне за мен. Дори при леко нанасяне, не от корена на миглите - ефекта е чудесен за ежедневието. Хубав обем, извивка и средна дължина. Без напластяване и старание. 




                 Ако търсите обаче още повече дължина и да видите какво може Sky High, трябва да поставите четката от основата и тогава ще разберете за какво става дума. Моите мигли са нормални - среднодълги и извити. С тази спирала и един старателно нанесен слой, ги прави двойни! Да, правилно прочетохте. Когато отворя окото си, те се опират във веждите. Единствено си цапам горната линия на клепача, но това става и с всяка друга. Слагам си очна линия и решавам проблема.


                  Трайността е перфектна. Без ронене, размазване и сълзене. Издържа от сутрин до вечер. Можете да се убедите и от снимката по-горе, която съм направила след 8 часа. Свалянето не е трудно, но поне при мен задържане на тампон с мицеларна вода преди да влезна в банята, се оказа най-удачния вариант. Ако реша да я измия с гел, при търкането става на топченца и влизат в окото. Олиото не успява да я разтвори напълно.


                   Цената на Sky High е малко по-висока от другите на марката, които сме свикнали да купуваме срещу 9-10 лв при намаление. Тази струва 15-17 лв (в Лили сега е на промо) но при дами с къси мигли, на които голяма част от други на пазара не правят почти нищо, смятам ще им хареса и си струва. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар