сряда, 10 юли 2013 г.

Avon Advance Techniques 360 Nourishment Moroccan Argan Oil

   От 2 месеца замислям да пусна публикация за тези продукти, но изчаквах да мине малко време и да имам повече впечатления от тях, за да се появи ефект и да мога да пиша по-подробно. Серията с арганово масло Ейвън пуснаха есента, ако не се лъжа и след доста добри отзиви реших да взема и аз за проба, макар да съм с бързо омазняваща се коса. Мислех, че ще стане още по-зле с тях.

 
    Всъщност не се оказаха лоши, мия си косата на 3 дни (и по принцип с други шампоани пак толкова), което е ок. Майка ми също ползва балсама и шампоана, щом изхаби 2 малки и скоро ще започна втора голяма опаковка, а тя е сменила много и страшно капризна, си заслужават. Нейната коса е суха заради боядисването и задължително трябва балсам след измиването с шампоана, но аз не ползвам такъв продукт. Слагам само от терапията по връхчетата, редувам я със серума за сухи краища. Косата ми по принцип не цъфти почти и не мога да кажа как би се отразило на такава, но не ми вреди. Аромата е много приятен, ненатрапчив. Единствено като недостатък бих посочила, че ми се появява пърхут от него, но според мен причината е в косата ми. Само с Head & Shoulders и Здраве Актив нямам, те ми го изчистват след няколко ползвания. Сменя ли с друг, пак става ужас. Но нали има правила да не се мием повече от 3-4 месеца последователни с един и същ шампоан, та сменям от време на време, за да не ми свиква косата.
  *** Едната ми леля ми също взе голям шампоан наскоро. Тя е с къса и каза, че косата и ставала суха от него (като метла), но нейната по принцип си е такава. Може би и трябва нещо по-овлажняващо. Предполагам слагането на балсам след измиване ще омекоти. 

  Цени (когато има намаления): малката опаковка шампоан от 250 мл обикновено струва около 4 лв, балсамите също. Големите от 700 мл е 7,90-8,90. Терапията е 6-7 лв, скоро беше намалена на 4,99 и ако моята не беше почти нова щях да си взема.

А вие ползвали ли сте нещо от тази серия?

Няма коментари:

Публикуване на коментар