петък, 12 юли 2013 г.

Flormar Miracle

   Преди време Флормар пуснаха тази страхотна колекция от шимъри, която се състоеше от 34 цвята, ако не се лъжа и естествено скоро я спряха. Аз за щастие обаче успях да се сдобия с 3 броя, а днес и благодарение на една съфорумка с още толкова. Преди малко успях да ги пробвам дори, бях забравила колко красиви лакове имало покрай пясъчната вълна, която тресе всички в момента. :D


    Не мога да кажа кой повече ми харесва, защото всички са страхотни. Покриват на 2 слоя, макар че ако се нанасят тънки, ще са нужни 3. Останалите, които имам са U18, U33 и U30.
Много ме е яд за U08, но не съм останала без сини лакове и ще мина без него. Цената им беше 3,50 лири, когато се сдобих в началото с U33, но преди няколко месеца познати ми купиха U18 и U30 по 2 лири. Днешните, които получих ги пробвах само на нокътче, понеже пак сложих пясък. :D




А Вие имате ли някоя от тези красоти?

3 коментара:

  1. Страхотни са! Червения е перфектен наистина! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, ти си виновницата този път - от твоите снимки го избрах. :D

      Изтриване
  2. Много са хубави!
    Ивана
    dreamofjoe.blogspot.com

    ОтговорИзтриване