вторник, 9 юли 2013 г.

Kiko Sugar Mat 636

    Още един красив пясък на Кико днес имаше честта да бъде изпробван. :) Това е най най-любимия ми цвят, не че и другите не са, но този ми е запазена марка. От година, че и повече насам зелената, ментовата, синята и тюркоазената гама ми станаха страшна мания и постоянно заглеждам всичко в този цвят. Лаковете не съм ги броила колко са, но и по-добре да не го правя. :D Кикото изглежда съвсем обикновено в шишенцето, дори като сложих само на нокът вчера се чудех защо съм го взела, обаче днес лакирайки се цялостно осъзнах колко е хубав. Покри на два слоя, но на 2 пръста в основата леко прозираше и мацнах леко с четката. На тен ще стои убийствено, не че и на бяла ръка не е готин. :))







2 коментара:

  1. "На теб ще стои убийствено..." - това все едно го писа за мен :D Страхотно ти стои и на теб, а как ми влезе под кожата сега- не е истина. :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оххх, на тен имах предвид, ама късно вечер така става. :)
      Но и на теб ще стои убийствено. :P

      Изтриване