петък, 12 юли 2013 г.

Perfect Sand S58

     S58 е гъст и малко труден за нанасяне. Имайте предвид, че не е от лесните за работа лакове. На два слоя е, но на места леко прозира. Не е толкова хубав ефекта му като при тези на Чайна Глейз и съхне доста бавно. Дори и цвета не може да ме накара да си затворя очите за кофти консистенцията. Останалите, които са с блестящи частици ми харесват в пъти повече и се радвам, че имам само 2 от тези без. Цената им е 3,50 лв. На снимките мисля, че излезна реален цвета, дори на 99 % на моя монитор, предвид трудното снимане на неони.



    23.08.2014 - преди 3 дни сложих за втори път лака и го нямаше онова точене на конци, нанесе се перфектно и много лесно. На 2 слоя е екстра. Издържа ми 3 дни. Нямам никакви забележки и се чудя дали е трябвало да престои, за да се "оправи". Пълен шах. Блестящите частици почти не си личат, въпреки това е много красив. Радвах му се и ще го сложа пак, но може би следващото лято. И актуални снимки....не иска обаче да излезне реално, знаете колко трудно се хваща цвета. Много по-ярък е. Мисля, че от старите - последните 3 са най-близки.

1 коментар:

  1. Отдавна му се каня, но твърде светофарения цвят ме спира. Същото обаче ме и привлича :D да видим кога ще се предам и най-накрая ще го взема този прословут неон :)

    ОтговорИзтриване