петък, 16 август 2013 г.

Avon Pure 02 for Him

    Не съм си помисляла, че някога ще седна да напиша публикация за мъжки парфюм заради "уменията" ми да разпознавам съставки и да описвам аромати, в случая тоалетна вода, но за този направих изключение. Леля ми искаше да вземе нещо на единия си малък син, а те не харесват спиртните и натрапчиви аромати. Предложих този, т.к. ми се стори най-удачен за сезона и за възрастта на младежа.


   Аз естествено го отворих за проба, т.к. е за познати и беше без целофан.
   Очаквах типичните мъжки спиртни "вълни" да ме залеят, но грешах. Много лек и приятен цитрусов аромат, без да нагарча и да дразни. Усещат се мъничко подправки, едва загатнати и в комбинация с ветрец, се пренасям на морето. Точно така го чувствам. Бих го определила дори като унисекс.  И не е от 15-минутките, т.е. достатъчно траен е поне върху мен. От едно пръскане на китка се задържа 5 часа. Дамския не познавам, но и предполагам ще е по-лек и бързо изпаряващ се. Ако видя обаче мъжкия на добра цена отново, каквато беше през изминалия каталог, ще взема за себе си (10 лв).
 Във Фрагрантика можете да видите и пирамидата:
http://www.fragrantica.com/perfume/Avon/Pure-O2-For-Him-18627.html
   А Вие - има ли мъжки аромати, които бихте носили и харесвате?

Няма коментари:

Публикуване на коментар