четвъртък, 15 август 2013 г.

Oriflame Optimals Oxygen Boost Day Cream

     Здравейте!

     Време е да разнообразя малко и освен маникюри, да ви разкажа за дневния ми крем (Oriflame Optimals Oxygen Boost Day Cream), който използвам от 3 месеца и ми е останало количество за 3-4 дни още. За някои продукти си позволявам да пиша още от първото ползване, но тук трябва да бъда обективна и затова изчаках да мине известно време, за да бъда полезна.
    Oriflame пролетта обнови старата серия с нова, както винаги пишат "подобрена формула", но не знам доколко е така, защото ползвам за първи път крем от Optimals. Преди да започна да пиша обаче се сетих да погледна опаковката за съставките и видях парабени сред тях, които са доста обсъждани последната година. Честно казано не се бях сещала да прочета досега съдържанието, но това е може би заради действието на крема.
   Предполагам се досещате, че има няколко вида за различните типове кожа. Аз взех за нормална към комбинирана, защото през лятото кожата ми не е суха като през зимата и не сгреших.


   За първи път отворих и сложих от крема в началото на май, т.к. се наложи да спа в роднини поради липса на билети за едно пътуване и още тогава го харесах. Нито прекалено лек, нито прекалено мазен - точно златната среда за крем за моите разбирания и може би нужди. Аромата е приятен, ненатрапчив и няма начин да ви досади или поне на мен не ми е досега.
Тук ще споделя нещо друго, което може да ви се стори странно, но... ползвам го и като нощен от време на време (редувам с един друг крем на марката, който взех в началото на миналия месец). Бях поръчала дневен и нощен още когато ги пуснаха в каталога, но поради ред причини нощния не дойде и макар да съм го платила, не знам кога ще го получа, т.к. фирмата има проблем с производството му ??? Всъщност не ми се отразява никак зле и ми хидратира доста добре кожата, сутрин е мека и дори се случва да не е напълно попил, което ми допада.


    Напоследък от толкова престараване и нанасяне на крем Здраве от двете страни на носа, т.к. от топлото явно ми излизат малки пъпчици, от ляво ми се е изсушила доста кожата и е хванала коричка/раничка, та ми опъваше последните дни и спрях да слагам Здраве естествено. Мажа се само с крема Оптималс и вече овладях положението. Нямам проблеми и това говори за благоприятното му действие.
    Макар, че тези дни е по-топло, отколкото беше юли, крема не ми е мазен и продължих да си го ползвам. Ако обаче ще излизам и пече доста още рано сутринта, нанасям по-лек, който попива бързичко.
   За момента не се сещам какво друго мога да кажа, затова ако имате въпроси и съм пропуснала нещо, моля да ме подсетите. Не съм писала мисля за крем досега, моля да ме извините, ако греша някъде.
    Опаковката е 50 мл - цена около 13 лв при намаление.
  Чудя се дали да поръчам и околоочния от серията, а и дали да дам шанс на тези за суха кожа (с розовите капачки)? Вие какво ще препоръчате?  На 22 год. с нормална кожа, зимата малко суха. Нямам акне и не съм предразположена към такова.

2 коментара:

  1. Използвала съм този крем, както и околоочния от същата серия. И двата ми харесаха :)Доколкото си спомням околоочния беше лек и хидратираше добре.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Силве, ще му дам един шанс явно. :)
      Сега съм с Мавруда на Билка (околоочен), макар да не е много за мен... ама като не мога да се спра на нищо друго. На Нивеа е 3 пъти по-скъп и никакъв ефект, от лилавия Алверде не останах изненадана (а и бил за 50+ май, въобще не прочетох като го препоръчаха, та се мазотих с него)..

      Изтриване