петък, 16 август 2013 г.

Малко закъснели подаръчета за РД

    Днес най-добрата ми приятелка ми донесе малко радости по случай изминалия наскоро рожден ден (четката и падчето поръчах да ми купи от тук, че нямам време да ходя до ДМ, останалите неща са от Германия). Очаквайте скоро ревюта. :))


   Е, разбира се не изтърпях и веднага се намазах с малинения стейн за устни. :))
   Много, много хубав - въобще не е такъв ярък, както изглежда - просто се снимах срещу слънцето и излезна прекалено, но е идеален. :P
   Подробности ще има в следващите публикации.

                                                * Essence Stay Matt Lip Cream 02 Smooth Berry

   Не ми обръщайте внимание на останалата част от лицето, днес съм absolutely natural. :D
Сутринта след банята трябваше директно да излезна и нямах никакво време за грим, та си тръгнах "голичка". :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар