неделя, 6 октомври 2013 г.

Catrice Urban Baroque Illuminating Powder C01 Masquerade Ball

   Добро утро :)

   В края на зимата се сдобих с тази пудричка съвсем случайно от размяна. Бях я гледала преди това, но ми се стори брашняна и нищо особено, та я пропуснах. Но след като беше при мен и я пробвах, разбрах какво съм изпуснала. Затова и вече първата ми е почти свършила, (показа се един по-твърд слой отдолу - върху него са "залепили" самата пудра, няма как да извадя нещо от там), но за голямо щастие и благодарение на 2 дами се радвам на още 2 броя от тази сладка и много любима пудричка.


    Още с отварянето ме лъхна един страхотен аромат на сладки с ванилия. Но не е силен и натрапващ, а много приятен. Блестящите частички, формата и цветовете също ми харесаха много. Но това не е само в опаковката, а се пренася и на лицето. Е, не очаквайте да станете зелени. :) Аромата се усеща, докато я нанасяте. Матира приятно - с нормална кожа съм, за мазна обаче не мисля, че ще е особено подходяща. Озарява подобно на Герленските Метеорити, но частиците са по-ситни и поносими (съфорумка спомена, че за нея ефекта е по-различен и кажи речи обратното, аз споделям как стоят при мен и двата продукта).
   Лицето ми след нея е мекичко и приятно на допир.


   Въобще не очаквах, че ще се влюбя така в нея и се радвам, че се "светнах" на време. Разбира се, няма да е вечна, но за в близката година ще имам да си ползвам. А и към мен пътува още една, срааам! Като добавя и перлите в такъв цвят от Орифлейм, който имам + 2 кутии Метеорити, ще има да блестя, докато съм жива. :)
   Цената и беше 9,20 лв мисля.
   Ето как стои при мен върху фдт:


    Като недостатък ще отбележа опаковката - при отварянето на път за вкъщи, понеже нямах търпение да я видя, си счупих нокътя на палеца на дясната ръка. Щях да се изям и се оказа, че мацката, от която я взех и се е случило същото нещо. После вече и хванах цаката - слагате си нокътя в отворчето и бутате леко нагоре. Така се отваря без проблем.
 
     Хубава и спокойна неделя!

Няма коментари:

Публикуване на коментар