сряда, 9 октомври 2013 г.

Rimmel Kate Matte 107

    Първото ми матово червило на Римел, което взех с предубеждение заради "вероятното" сухо усещане (нали е матово) и не знаех колко ще нося, а и тази година преди дни сефтосах за първи път. Искам да кажа, че излизах с него. Никак обаче не е за пренебрегване. Вечер преди лягане задължително слагам вазелин/балсам за устни и не ми беше неприятно въобще, нито пък ми изсуши. Перфектния тъмночервен есенен, а и зимен цвят. С една очна линия и малко сенки в бледокафявата гама би стояло перфектно.







    Издържа ми 3 часа, като след това обядвах и беше останало леко. При мен обикновено почти всички червила стоят по толкова + - 1,2 часа. Е, има и изключения разбира се. :)
    Струва около 10 лв, според мен си заслужава. Цвета е хубав, завършека за есен-зима също. Ако отговаря на изискванията ви, грабвайте го!

Няма коментари:

Публикуване на коментар