събота, 28 декември 2013 г.

Essence Nail Colour 3 "Kiss on top of the rocks" + "Dancing in the streets"

    Преди 2 зими, Есенс пуснаха серия двойни лакове (крем/шимър + ефект) в 6 цвята.

    Аз харесах всички и се сдобих и с 6-те + 2 от една лимитирана колекция. Цветовете бяха симпатични, не можах да им устоя. :)
    Разбира се, все още не съм изпробвала черния и розовия, но .... не мога да смогна.
    В началото на месеца носих червения и днес ще ви го покажа, нали са празници - абсолютно подходящ е за това време на годината. Цвета не е точно класически червен, а може би идея по-убит, но все пак изчистен и не клони към винен. Доста е покривен, на безименния и палеца съм сложила само по един слой, защото оставих ефекта за тях. На останалите съм нанесла по 2 тънки.


      За съжаление ноктите ми се цепят в момента, наложи се да пера на ръка, докато бях с него и за ден ми се ожулиха връхчетата. С тъмносиния обаче нямах проблеми.




    Вече са спрени от продажба, нали от марката редовно подменят продуктите от редовния си асортимент, но сигурно се намират тук там все още. Тук например:
http://beautycosmetic.biz/essence-essence-nail-art-nail-colour179-p-6845.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар