неделя, 22 декември 2013 г.

Pastel 29 & OPI Minnie Style

    Всички свързваме Коледа с червения маникюр и като цяло зимата аз лично го предпочитам. Носи ми настроение, особено ако навън вали сняг. :))) Започнах с Ring in the red, а преди него с класически червен крем на Есенс, в момента съм с един разкошен винен цвят на Ciate... но тях отделно ще показвам.
    Пастел са ми една от любимите марки. Нанасят се много приятно, покривни са и издържат доста. При положение, че ноктите ми от месец насам се чупят и цепят постоянно, този ми изкара 3 дни и го свалих почти без забележка. Единствено съхнат по-бавно, но аз ползвам бързосъхнещ топ и не ми е проблем. Този малинено-червен цвят слагам за втори път, макар че не съм фен на тази гама, любим ми е! На бяла ръка стои много хубаво или поне аз се харесвам с него. Покрива перфектно на 2 слоя, а ако ползвате някакъв ефект отгоре, дори 1 е достатъчен.




    Лятото си взех сладурския глитър от колекция на Мини Маус на Опи - Minnie Style и той си пасна чудно с Пастела, а и е много подходящ за празниците. Макар че знам колко са редки и колко трудно се нанасят този тип лакове на марката, не можах да му устоя. Имам още 2 такива, миналогодишния от колекцията Джеймс Бонд и от ОЗ - Lights of Emerald City. Втория още не съм го слагала, но ми изглежда същия. Базата (прозрачен лак) се утаява най-отгоре и много трудно се взимат достатъчно частици, натрупва се на плочката и като цяло "работата" с него и нервите ми идват в повече. Но ефекта му страшно ми харесва. Ако беше по-гъст щях да украся всички нокти с него, нямах време обаче. Лакирах се сутринта в 7 преди лекции и... закъснението ми беше гарантирано. :)




   Цената му е 15 лв, поръчвам от нета. В България мисля, че тази колекция не се предлага.
   Пастел са по 2,90 в магазини Колет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар