неделя, 5 юли 2015 г.

Cottage Moisturizing Body Milk Violet

      Cottage е една от харесваните бюджетни марки, която предлага продукти за тяло и се намира дори в големите хранителни вериги. Почти няма блогърка, която да не е пробвала душ гела с виолетка, карамел или синият (океан или нещо подобно), а и млеката им за тяло. Бях малко разочарована когато пробвах млякото с карамел, защото в бутилката ухаеше прекрасно, а на тяло ужасно или поне върху моята кожа. Освен това не хидратираше достатъчно за нуждите ми тогава. Но бях опиянена от това с виолетка и още повече, че не носех с мен никакъв крем/лосион за тяло докато бях в София, струваше само 5,70 лв (на промоция в Кауфланд) и си взех веднага без да мисля много.
      Макар лосионите с помпичка обикновено да имат недостатъка тръбичката да не достига до дъното и да остава продукт, имат и предимство - не се бърка с пръсти и ноктите ви не се пълнят. Аз все още не съм го изразходила, но когато го направя, ще споделя в пост с празни опаковки дали съм имала проблем с изпомпването. :)


     Та да - опаковката ми е удобна, много дори. Помпичката е ок, надявам се да не сдаде багажа. :) Не излиза голямо количество от млякото и с няколко натискания, ми е напълно достатъчно.
     Текстурата му е гелообразна, супер лека и приятна за разнасяне. Попива бързо, но за този сезон хидратира достатъчно, като не оставя мазен филм и създава усещане за свежест, освен това има охлаждаш ефект. Кожата става мека. Особено вечерно време след изтощителен ден, действа страхотно.


     Аромата му е разкошен. Има онази виолетка, която аз усещам и се показва върху мен, в Guerlain Insolence EDT. Така че, аз като голям любител на Инсоленсите, си намерих идеалният за комбинация с парфюмите лосион. Не е толкова силна миризмата, както при EDP/EDT, но достатъчно, за да се задържи поне 2-3 часа. Понякога издържа и повече, но моята кожа обикновено е добра "подложка" в това отношение и проблем с трайността имам рядко. Няма никаква химична нотка, нито на развалено, както беше с карамеленото. Бих си купила и душ гела с ексфолииращи частици, като понамаля запасите. Сигурна съм, че и той ще ми хареса толкова.


     Май стана ясно и едва ли има нужда да казвам, че останах много доволна и го препоръчвам. Естествено, ако обичате аромата на виолетки. :)

1 коментар: