вторник, 24 ноември 2015 г.

Essence the Gel nail polish 51 miss captain

       Лаковете на Есънс са ми едни от любимите, защото предлагат хубави цветове и са с добра за мен трайност, покривност. Особено от лимитираните колекции има страхотни попадения, макар вече да не се внасят в България почти. Аз винаги съм била доволна от качеството им, но много момичета са се оплаквали от това колко нетрайни са при тях. За ден, два или дори часове са им се белели. Дори преди години, когато не бях чувала за Eveline 8 in 1, на мен пак са ми издържали, колкото останалите лакове (нормално 3-4 дни).
       В последното пакетче от Додис, получих 2 лака от редовната им линия. Старата беше с името Colour & Go, но новите са продиктувани от тенденцията в последната година и се казват the Gel. Формулата трябва да придаде на ноктите невероятен, дълготраен маникюр и защеметяващ гел блясък. Също така наситен цвят и перфектно покритие.
      Днес ще ви покажа по-подходящият цвят за сезона, който е страхотен син крем със силно изразен сив подтон. Името му е "miss captain". Морскосините цветове по принцип са в друга тоналност, но и този не е никак лош.


        Единственото, което не ми допада е отвора на шишенцето. Прекалено е дълъг за моите предпочитания и малко неудобен. Четката е от широките и плоски. С тях става много лесно нанасянето и не се цапам изобщо. Овала се оформя без проблем. 


        Косистенцията на лака е супер. Не е гъст, нито пък прекалено рядък и не се разлива около кожичките. Най-много ме изненада покривността. И старите ми лакове са били добри в това отношение, но не очаквах един слой. Знаете, че съм перфекционист по отношение маникюра и се старая той да изглежда безупречно, но на този лак не му беше необходим втори. Оставих го на един и запечатах с топ лака HK Girl.



       "Мiss captain" е с хубав блясък, но не съхне бързо сам и не мога да остана без топ.




         Трайността на серията е подобрена значително. Днес лака ми е на 4 дни и има едва забележими ожулени връхчета. Блясъка също не се е помътнил почти. Ако бях нанесла два слоя, щеше да издържи поне още 2-3 дни в добро състояние. Цената на лаковете the Gel е 2,99 лв. Според мен си заслужават. Не са прекалено големи и ако купувате по няколко лака за сезон, спокойно можете да ги изразходите преди да сa се сгъстили. За следващата зима, ще се оборудвате с нови цветове. :)


1 коментар:

  1. Имам някои цветове от серията и също съм много доволна. За цената си са перфектни! :)

    ОтговорИзтриване