четвъртък, 26 ноември 2015 г.

Nivea Double Effect Shower Gel and Intimate Wash Lotion

       Кожата на краката ми е много капризна и чувствителна, затова и изисква по-специални грижи и внимание. Особено що се отнася до бръсненето, трябва да съм внимателна през всеки сезон с малки изключения в по-студено време.
       Преди време две приятелки ми споделиха колко доволни са от душ гела Double Effect на Nivea и с малко зор (оказа се, че го няма по магазините, не знам спрян ли е вносът), успях да се сдобия с една опаковка. Казаха че видимо намалява растежа на космите и не им се налага да се бръснат всеки ден. Не им повярвах в началото, но реших да пробвам. Има много приятен и успокояващ балсамест аромат, на нещо свежо (авокадо) и леко сладко (страстниче/маракуя). Текстурата му е кремообразна бяла, но не се пени като класическите душ-гелове. Прилича на гел за бръснене при разнасяне по скоро. Наистина бръсненето е гладко и идея по-лесно с него, отколкото без. Миризмата му е отпускаща, но свръхчувствителната ми кожа през лятото, не успя да се повлияе и ми беше все едно дали ще го ползвам или не. Много лесно успявах да си разраня краката и имах чувството, че космите растяха супер бързо. Сутрин минавам през банята и до вечерта, вече боцкат.... но в жегите обикновено го имам този проблем винаги, така че Double effect не можа да ми помогне.


       В студените месеци обаче, не ми се отразява толкова зле. Бръсна краката си веднъж на 3 дни и посягам към него по-често. Много по-рядко и трудно ми се разранява кожата тогава и не ходя буквално с рани. Не съм го виждала по магазините, така че не мисля и да се ангажирам с издирване, защото пяните на Balea мисля че могат също да ми бъдат от полза.

       Гела за бръснене за интимната зона Double effect ми харесва повече, защото с кожата там, нямам такива проблеми. Помага за по-гладко бръснене, пени се съвсем леко и има аромат, типичен за подобни продукти с деликатен свеж намек от авокадото. Нужно е съвсем малко количество, така че е доста икономичен. По отношение растежа на космите, не съм обръщала внимание дали забавя или не, но и не ми е толкова важно. По-често посягам към самобръсначката. Не ми предизвиква никакво дразнене, парене или щипене. Но аз съм си много доволна от интимните гелове на марката по принцип. От години ползвам Sensitive и класическия. Знам, че съм срещала негативни отзиви, при мен обаче не прави никакви реакции. Него можете да го намерите на рафтовете в ДМ, струва около 7 лв по спомен.



      Вие ползвате ли гелове за бръснене или продукти с такова предназначение и ако да, от кои сте доволни? Ще се радвам да ми споделите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар