сряда, 25 ноември 2015 г.

Max Factor Creme Puff Rouge 25 Alluring Rose + 30 Gorgeous Berries

      Мини ружовете на Max Factor Creme Puff станаха доста популярни последните месеци и са сравнявани с известните Hourglass Ambient Lighting Blushes. Нямам от вторите и не мога да кажа дали имат общо, затова ще ви оставя линк към първата намерена публикация, но на кратко от прочетеното - момичето казва, че Creme Puff са по-пигментирани от Ambient и придават повече цвят, отколкото glow ефект. Частичките им били по-едри, но са едни от най-добрите дрогерийни ружове, на които е попадала авторката. Разликата в цената е голяма. Тези на Max Factor струват около 20 лв (по 8,95 евро ми ги взеха на мен), а на Hourglass са 56 паунда тройката.


        Но нека премина към Creme Puff. Сигурно се изразих грешно в началото, като ги нарекох мини, но за мен наистина са такива. Няма по-големи, ако някой се чуди. Просто опаковките са колкото на единични сенки, та за мен са си ню-ню. Диаметъра в най-широката част е точно 5 см. Разбира се, това ги прави идеални за пътуване, а и за по-бързо изразходване. Ако нямате 10 ружа. :) Пластмасата ми изглежда стабилна, затварят се много добре и се отварят идея по-трудно, но за предпазна мярка това е супер. Няма опасност от отваряне в несесера ви.



       Текстурата им наистина е като маслена, толкова мека и кадифена е на допир. Финосмлени са и пигментацията им е феноменална за този клас! Особено "Gorgeous Berries" е някакво чудо, ако загребете сериозно. Ще се направите на клоун. Трябва да се работи с лека ръка и са ви нужни буквално няколко прашинки от него. Ако прекалите, ще се наложи да триете. Почти не се разпрашват. "Alluring Rose" е по-лесен за работа, защото цвета е с нормален интензитет и напластявам до желания ефект. Най-добре се нанасят с пухкава четка за руж. Аз ползвам тази и тази. Сбита или рехава не могат да блендират добре и е вероятно да станете на петна.


      "Gorgeous Berries" е наситен бери цвят с много фини блестящи частици, но на моята бяла кожа стои яркорозово, подобно на Milani Baked Bella Rosa. Подтона му е малинен. Не ви го препоръчвам без проба или ако не носите толкова розово изразени нюанси. Има голяма вероятност да не ви пасне и да заприличате на селска мома на мегдан. На мен лично много ми харесва, но все още свиквам с него. Можете да го намерите в parfimo.bg, струва 18,30 лв.


      "Alluring Rose" вече мога да кажа, че е универсален цвят. Подходящ е и за по-драматичен грим, и за ежедневен. Стои страхотно с всичко. Много красив светъл, топъл кафяв цвят с прасковени венички. Напомня ми на Milani Baked "Luminoso". Както казах, работи се в пъти по-лесно с него и става дори за контур. Обаче на изпъкналата част на бузките, ябълката, е най-красив. Придава здравословен вид. Когато бързам и искам хем руж, който да прелея лесно, хем да не ползвам контуриращ продукт, ще посягам към него. Идеално си пасна и с матовия ми руж Seventeen Silky Matte Cafe Au Lait. Него можете да намерите в enzo.bg за 24 лв с още 3 по-ежедневни и светли цветове.
   

        Ружовете са с много фин блясък и идеалната среда за тези, които не обичат силните блясъци, каквито има в Milani Baked. Издържат доста дълго време. Почти цял ден успяват да се задържат при мен. Вечерта са избледнели и понякога изчезнали на места, но основния цвят стои. За парите си, според мен са добри и си заслужават.


        25 Alluring Rose



        30 Gorgeous Berries



4 коментара:

  1. Едва ли ще се осмеля с Gorgeous Berries, но Alluring Rose изглежда страхотно. Наистина трябва да обмисля покупката на тези ружове, големи хвалби отнесоха. :) Много хубаво ти стоят!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря. Виж и някой от светлорозовите цветове, те са по-лесни за носене. :)

      Изтриване
  2. Много добре ти стоят! На мен лично повече ми харесва как ти стои цвета Alluring Rose :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. Ами аз и двата харесвам. В интерес на истината в началото Gorgeous Berries ми се стори зверски и аха да го разкарам, но му дадох шанс с подходяща четка и започнах да си го обичам и него. Просто не е за всеки цвета, затова повечето момичета се ориентират към неутралните и бледорозови. :)

      Изтриване