петък, 23 декември 2016 г.

Christmas Tree of Dots Manicure


        Любим лак, любим празник, любими цветове! Месец декември минава толкова бързо и неусетно, че не ми стига да се нарадвам на всички красоти в зелено, бяло и червено. И докато не е изминал, побързах да си сложа Mistletoe Kisses на China Glaze.


        Много интересен и красив зелен цвят. Точно като посипана с много сняг елха, на която едва се виждат клонките й. А блестящите частици сякаш са огрените от зимните слънчеви лъчи бодлички. Магически е просто!


        Пълно покритие се постига с 3 слоя, но на този лак в това му е чара. Траен, с перфектна за нанасяне текстура и безупречен завършек. Не е глитър. Изглежда като такъв, но се сваля като шимър.


        Избрах да го украся с елха от точки, която направих с големия метален накрайник от онези инструменти-точкатори. Ползвах матовата Moda Suede 303, която според мен си пасна перфектно с Mistletoe kisses. Исках червеното да е ярко, като сочните червени боровинки и избрах Yves Rocher Vernis Rouge Prussien. Бялото е обичаното от мен Farmasi 01. Има и златисти кръгли глитъри, но са хамелеон и не личат на снимките. Те са Miss Selene 174. Основата под елхите е Pastel Nude 751 Bride (на 2 слоя). В момента съм подложила на тест UV гел топа на Perfect в черното шишенце и много ми допадна. И за заглаждане на глитъри изобщо не е лош. Съхне бързо и не се напуква. Отдръпва се минимално и съхне бързо.


        Като последен работен ден преди Коледа, облякох любимия си коледен пуловер на бяло и червено райе. Комбинирах с черна пола над коляното. А грима е в златисто и кафяво от Too Faced Chocolate Bar + яркочервено червило.


         Празнична и моя предпочитана визия за зимния сезон. А коя е вашата? И фаворитите ви в маникюра?



        Не съм сигурна дали това ще е коледния ми маникюр, защото имам още много, които искам да направя. Затова може и да го сменя, в случай че ми остане свободно време. Но със сигурност бих носила отново тази комбинация. Лесна за правене, но пък стилна.



Няма коментари:

Публикуване на коментар