събота, 24 декември 2016 г.

Essence Winter Glow Hand Butter

      През годините съм пробвала доста кремове за ръце, но от дрогерията съм много доволна от крема с калций и йогурт на Essence. Би трябвало да се предлага още (в тубичка с жълто и бяло), защото е от редовния асортимент. Нежен и лек аромат, приятна текстура и с чудесно омекотяващо, хидратиращо действие. Миналата зима приятелката ми от Германия ми изпрати този балсам от лимитираната зимна декемврийска серия Winter Wonderful и беше същия по горните 3 параграфа. Затова и бях толкова ентусиазирана, когато видях на картона с лимитката масло в красива кутийка със снежни мотиви и имаето "hello, I care for you". Веднага я взех. Цената е 5,49 лв.


       Много практична и удобна е кутийката, макар повечето от вас да не обичат да бъркат с пръсти и предпочитат тубички. Според мен е луксозна. Пластмасата е изключително стабилна и изработката е доста качествена. Затваря се плътно и има предпазител, който изолира добре. Може би ми се щеше да е бяла, а не прозрачна, въпреки че това от една страна е плюс - вижда се колко ви остава без да го отваряте. Не е прекалено тежка, но не е и лека. Аз съм ги оставила в нощното си шкафче и вечер в леглото си мажа обилно ръце.



         Текстурата му не е толкова маслена, а повече ми прилича на плътен крем за ръце или тяло. Лека е и попива за секунди. Ако нанесете повече количество, не е нужно повече от минута. Не оставя никакъв слой по ръцете. Крема попива така, сякаш сте се измили и подсушили с кърпа.


       В първите секунди сякаш кожата е влажна от водата, но след малко като се "климатизира" от температурата на водата и остава суха. Не изсушена обаче, да уточня. Ръцете стават меки и гладки. За дълбока хидратация и подхранване според мен не може да се говори. Аз харесвам богатите и по-мазни кремове, затова в началото имаше разочарование. Но всъщност важно стана друго. Имам суха кожа на ръцете и след измиване с вода и сапун, дори само с вода, задължително трябва да сложа някакъв крем. Усещам сухота и опъване. С този балсам, забелязах че това липсва. Разбира се, ако не сте цял ден под вода. На кожичките не влияе особено или поне на мен не ми е достатъчен.


      Сутрин преди да излезна мажа с някакво леко кремче, слагам ръкавиците и тръгвам. Когато стигна на работа обаче, от ниските температури, имам нужда отново. Ползвайки няколко дни балсама от Winter glow, това чувство изчезна. И през целият работен ден, аз не изпитвам никакъв дискомфорт. Единствено ако съм прекалила с миенето.

   
         Аромата му е много нежен. С екстракт от мляко и памук е. Напомня ми на продуктите с ориз, ако сте пробвали нещо такова. Млечно и натурално ухае. Като на чисти памучни чаршафи, които току що сте постелили и сте си легнали в тях след душ с продукт на Nivea. Нещо подобно беше серията на Avon Planet Spa със саке и ориз, но тя миришеше идея по-силно.



          Маслото би се харесало на онези от вас, които търсят лека текстура - попиваща бързо без да оставя някакъв слой, за да могат да работят спокойно с ръцете си и аромата да не ги дразни, като се "бие" с парфюма им.


        Колекцията "Winter Glow" е налична в магазини Лили в страната.

Няма коментари:

Публикуване на коментар