понеделник, 27 ноември 2017 г.

Pull & Bear Rose Gold nail polish

      Лакова апатия ме е обзела от известно време и трудно си харесвам нещо ново. Толкова много и различни имам в колекцията си, че дори професионалните марки не могат да ме изкушат с новите си колекции. Но се случи чудо, когато видях металическите нюанси на Pull & Bear миналата седмица. И не можах да устоя, взех цели 4.


         Rose Gold не планувах да купувам, защото мислех че няма да ми отива. Добре че беше момичето на касата и ми каза "много е хубав и траен". Толкова ми трябваше, за да го грабна.



          Определено не сгреших, защото е първият, който реших да пробвам. И съм влюбена! Супер лесна за нанасяне текстура и широка/удобна четка, очарователен финиш и наподобяващ фолио отдалеч. Покрива дори на един плътен слой и блести страхотно!


         В комбинация с нюд и тоуп, е невероятен и сега по празниците, би бил приказен!


          Редовната цена на лаковете е 5,95 лв. Останалите цветове можете да видите в instagram профила ми. Червения, синия и зеления също са един път!



Няма коментари:

Публикуване на коментар