вторник, 28 ноември 2017 г.

The Body Shop Almond Milk & Honey Body Butter

         Мед и мляко е една от най-любимите ми комбинации на продукти не само за тяло и коса, но и за лице. Ползите им са големи! Затова си и взех от новите веган маски с етиопски мед. За сухата ми кожа на лицето, се оказа вълшебна. Естествено когато видях, че са пуснали серия с аромат на бадемово мляко и мед за тяло, си знаех че трябва да купя маслото и от нея. Спрях се на мини варианта предвид запасите, но определено ще подновя в голяма опаковка!


         Almond Milk & Honey съдържа органично бадемово мляко от Испания, бадемово масло и мед от Етиопия. Не съдържа оцветители, минерално масло и вазелин. С хипоалергичен аромат и дерматологично тестван.

        Ухае луксозно, сякаш е парфюм. Не си представяйте типичния аромат на мед с мляко, тук има и цитруси за мен. Аз усещам кремообразни нотки, определено меда го има, но началото е с цитрусови акорди. В опаковката също те се усещат повече, когато я отворите и вдишате най-вече. В комбинация с млякото обаче, на кожата се задържат през първите 10-15 минути и след това остава нежния млечен привкус с меден финиш. До 2 часа се запазва и изчезва постепенно, което го прави подходяща основа за топлите есенни парфюми. 


        Текстурата на това масло е необичайна и по-различна от останалите на марката, които съм ползвала. Минали са ми около 10 вида през ръцете, но това е с пухкава и подобна на мус формула. Сякаш е гъсто суфле, но при допри с пръст, той почти потъва в него. Нещо средно между крем за тяло и брюле е. Това е и по-икономичното масло. Нужно ми е по-малко количество, защото е меко и се разнася с лекота, докато останалите са твърди и ми се налагаше да ползвам доста.



         Разнася се и се абсорбира за секунди от кожата. Не оставя бели следи, но филм има. Знаете за свойството на маслата на марката, че при някои той се активизира в топла стая. При този също има нещо такова, но определено не е мазно като аргановото им. Кожата е мека, подхранена и хидратирана в дълбочина. Ефекта се запазва почти цял ден. Облекчава леки раздразнения и сухи участъци. Чувствам тялото си комфортно и липсва опъване.


         Чудесно масло за зимните месеци и суха кожа, но аромата може и да не допадне на всеки, затова бих препоръчала да тествате при възможност. Някои продукти на марката има в безмитния на морска гара Варна (големите масла са по 25 лв), както и в този бг сайт.

Няма коментари:

Публикуване на коментар