събота, 25 август 2018 г.

OPI Kiss me at midnight liquid sand

           Пясъчните лакове продължават да са ми любими и да ги използвам редовно. Особено когато бързам или ми е мързеливо, винаги посягам към тях. Затова и имам много, сигурно 50 бройки се помещават в шкафа. Последно си купих този разкоооошен син цвят от OPI. Той е част от коледната колекция на Марая Кери за 2013 г. и носи името Kiss me at midnight.


          Следях изкъсо лимитките преди години и не знам как съм пропуснала този син красавец. Може би защото си купих комплектите им с минита, не исках да трупам големи количества.... И така прекрасния дълбок лазурен пясък е останал незабелязан.


           Разпродаването на марката в Ивис обаче ми отвори очите и преди няколко дни срещу "колосалната" сума от 3 лв, се сдобих с Kiss me at midnight.


           Вечерно време на изкуствена светлина е по-тъмен и дълбок, а през деня на слънце и естествена светлина, е невероятен морски нюанс.


         Четката е широка и се нанася с лекота. За 5 минути съм готова с двата слоя лак и на двете ръце. Съхне бързо и малко след като се лакирах, си легнах. Никакви поражения нямах на сутринта.


        Голяма находка се оказа този пясък и ви препоръчвам да му обърнете внимание, ако попаднете на него някъде.


         Трайността знаете зависи от много фактори и затова няма да коментирам това. Просто ще му се радвам. :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар