събота, 28 март 2020 г.

Too Faced Shadow Insurance - основа за сенки

              Всяка себеуважаваща се жена и която обича грима, почти винаги разполага с пълен арсенал от продукти в категория декоративна козметика. Един от тези е основата за сенки, без която постигането на безупречна визия и трайни резултати през целия ден, е да не кажа мисия невъзможна. Разбира се, ако имате перфектния клепач без гънки и кожата ви е суха, е много вероятно да се справите само с коректор или фдт. Но преливането, наситените цветове и качествените четки, са от голямо значение. Ненапразно много от Вас се доверяват на гримьори за специални поводи, защото нямат нужните умения или пък достатъчно продукти. В случай че не сте от тях, значи днешния пост ще ви е от помощ. Реших да споделя мнението си за три от най-коментираните и хвалени основи за сенки в блогърските и форум среди. ;)


               Марката Too Faced със сигурност е позната на голяма част от вас. Ако не сте я чували, американска е и се предлага в Сефора. Не е бюджетна, но според мен ако има нещо за което аз съм склонна да дам по-голяма сума, то това са точно сенките. Рядко съм попадала на истински качествени от дрогерията и затова предпочитам да инвестирам в скъпа палитра. Ето защо се нуждая и от добра база, с която да постигам гримове като от списание. :)


                Too Faced имат страхотни палитри със сенки, а покрай Коледа лимитираните им колекции с комплекти, не са за изпускане. Разбира се, предлагат готини ружове, пудри, червила и хайлайтъри. За мен обаче must have си остават именно големите им палитри и най-любима тяхна ми е първата шоколадова - Chocolate Bar. Имах Semi-sweet и Bon bons, но не успях да заобичам толкова и се разделих с тях. Запазих си Sweet Peach, която ползвам активно през топлите месеци.  Но днес няма да говоря за палитри, а за известната Shadow Insurance 24+ hour Anti-crease Eyeshadow Primer, за която дълго четох суперлативи.


               Голям мерак имах да пробвам тази основа за сенки, защото много момичета ми я хвалиха. Коментарите в сайта на Sephora и Too Faced също бяха обещаващи. Казваха, че с нея грима на очите е бетон и цветовете са наситени. Дали обаче оправда парите си и се доказа, ще разберете.



               Консистенцията е кремообразна и малко по-гъста от тази на NYX High Definition. Нужно е малко количество предвид формулата, затова и ще стигне за доста време. Няма аромат. Нещо което ме изненада силно обаче, беше текстурата й през есента. Когато я извадих за употреба след лятото (стоеше в чекмеджето на тоалетката, което в ранните часове на деня се напича леко), излезе буквално олио и трябваше да стисна няколко пъти, преди да се появи базата! И се случи 2 поредни дни. След това нямах подобен проблем, но исках да спомена.


               Цвета е бежов и успява да изравни леко клепача, но не придава допълнителен нюанс на кожата и не очаквайте да скрие капиляри или червенини. Нека поговорим за това дали сенките са наситени с нея и как се нанасят, преливат.


               Тествала съм с няколко марки и през всички сезони базата, но истината е, че единствено с техни сенки при мен, се представи почти отлично. Тази седмица например се гримирах два последователни дни - с Chocolate bar имаше леко събиране след 8 часа носене и нямаше избледняване, докато с Naked 3 * Urban Decay, още след 3 часа виждах как започва да се образува линия посредата на клепача. С бюджетни марки като Essence и Flormar пък дори не можех да извадя хубав цвят, за трайност няма да коментирам. Разбира се, има и изключения с разни единични палитри, но Shadow insurance не е основа на която мога да разчитам винаги. Направила съм сравнение с един и същ цвят с трите бази, като отгоре надолу: NYX, MAC, TF.



            Относно преливането нямам проблем. Но времето за нанасяне цвят на подвижния клепач не стига в някои случаи. Какво искам да кажа? Ако не са "мазни" сенките, а с по-суха текстура и изчакате (5-6 минутки) базата да попие, е възможно да не успеете да извадите всичко от тях на показ и да посипете бузите си с частички. Така трябва да напластявате и със сигурност няма да сте удовлетворени от това.


              Аз съм със суха кожа и що горе се сработих с Shadow insurance, но за мазни клепачи не знам дали би била достатъчно добра и да оправдае цената си. Моята купих за 17 паунда от cult beauty, но се предлага и в българската Sephora. Повече предпочитам MAC 24-hour extend eyeshadow base (42 лв), макар че и с нея имам известни проблеми. Отново не всички сенки са ок през целия ден, но поне подсилва цветовете и успяват да залепнат сравнително добре. Година се борих с нея, докато сработи за мен. Споделяла съм, че преди нанасях околоочен крем на клепача и сякаш дълго му трябваше да се "изчисти". Въпреки това, към днешна дата все още не при всяко гримиране е отлична и грима издържа до сваляне.


               Нека спомена и за NYX HD, която преди години имах отново и боготворях. Грима ми се нея беше непокътнат до сваляне. Наситени, трайни и лесни за преливане сенки. Миналата година я купих отново, но или формулата е променена, или моя начин на гримиране. Просто нищо с нея не издържаше толкова, нито пък цветовете ставаха наситени като преди. Сякаш е малко по-рядка и това не е в плюс.


               В случай че търсите по-бюджетен вариант и лесен за откриване или поръчка, а сте и с мазен клепач - Artdeco в черната пластмасова кутийка (около 15 лв). Препоръчах я на колежка с мазна кожа, която виждах редовно със събрани сенки и остана доста доволна. Каза че сенките вече не избледняват и събират, та пак ще си купи като изразходи. При нея минуса е бързото засъхване и не позволява да действате спокойно, но пък си заслужава! Дъжд ме е валял, но грима на очите не ми е помръдвал. Варианта им в тубичка за чувствителна кожа, също при мен се представи много добре и харесах доста. Дали към днешна дата е толкова добър обаче, не мога да потвърдя. Ако вие сте купували в близко врене, споделете ми.

               Вие от кои основи за сенки сте доволни и пробвали ли сте някоя от споменатите?                

Няма коментари:

Публикуване на коментар