петък, 31 май 2013 г.

Avon Perfect Kiss "Caressing Coral"

    Вече ви писах за серията Перфект Кис в 2 мои публикации, за това сега няма да ви губя времето в празни приказки и директно ще пристъпя към съответния цвят, а именно "Caressing Coral".

       (снимката взех от тук http://www.missliina.com/2013/02/swatch-avon-perfect-kiss-lipstick.html )

     Много ми харесва, че е средно между корал и оранжево, но не набиващо се на очи и в същото време е хубав ярък цвят. Има приятна текстура, трайността за такова меко червило е повече от добра (около 3 часа). Блясъка, който се вижда на снимката си е от него, т.е. не съм слагала глос. За момента имам само мостричка, но веднага щом пуснат на промоция (6,90 лв), ще се сдобия с него. Носих го 2 пъти и съм сигурна, че и продукта няма да ме разочарова.





        Понеже доста хора ме питаха и за лака, който се вижда на 2 от снимките - Models Own Hedonist е, за който ще пиша в отделна публикация. На очите съм с молив Supershock "Blackberry" отново на Avon - любим мой продукт. Много траен и плътен цвят има!

      И още малко снимчици, на които червилото е нанесено по-леко, т.е. не е напластявано. За тези, които търсят по-ненетрапчив цвят, е вариант. :)









В следващите 2 ревюта можете да видите как изглежда самото червило в гилзата:

- http://avontenerife.blogspot.com/2013/03/barra-de-labios-perfect-kiss-caressing.html 
http://beautyandmore-christina.blogspot.com/2013/04/post-event-von-gbb-perfect-kiss.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар