сряда, 29 май 2013 г.

Gabrini Summer Edition M107 & Orly Gumdrop

       Всички, които ме познават и в частност съфорумките от бг-мама, знаят какъв фен съм на ментовите, тюркоазените и сините цветове. Имам сигурно 20 ментови лака и за щастие вече взех да ограничавам покупките на такива - е, време беше (при 450 бройки колекция :( )
      Вчера направих някои сравнения на професионални марки с по-бюджетни варианти.

      В тази публикацията ще ви покажа един от любимите ми цветове, а именно Orly Gumdrop.
Оказа се, че има доста евтин "събрат" в лицето на Gabrini (турска марка) от лятната колекция Summer Edition - M107, който имам от 2 години и чак сега се сещам за него. Срааам! Много е трудно при такава колекция човек да успее навреме да пробва всичко и покаже.  Винаги остава някоя красота, която просто съм забравила, но рано или късно преоткривам.
        Няма да ви губя времето в повече празни приказки и пристъпвам към снимковия материал.


* показалец и кутре - Orly Gumdrop
* среден - Gabrini Summer Edition M107
* безименен - лявата половина (Orly), дясната (Gabrini) :)



                 Снимките са на дневна светлина, а следващите 2 на слънце:


    Не съм слагала топ лак, понеже нямаше да оставам с някой от тях.
    И двата лака са с добра покривност и съхнене. Орли може да мине само с един, но на Габрини му трябва два слоя за пълно покритие. Относно трайността - Орли при мен са лаковете, които издържат най-дълго и за това са ми любимци в това отношение. Тази серия на Габрини се оказа нетрайна при доста момичета, но за скромната си цена от 1,50 аз не бих очаквала и повече. При положение, че се лакирам през 2, максимум 3 дни, не представлява никакъв проблем за мен.
   Страхотни цветове, подходящи за текущия сезон. А вие падате ли си по такива?
Ако нямате бихте ли закупили някой от тях или подобен?