сряда, 29 май 2013 г.

China Glaze Flip Flop Fantasy & Misa Lather, Rinse, Repeat

         В тази публикация ще ви покажа 2 красиви ярко розови лака, които сравних днес, понеже бях помолена от съфорумка, търсеща алтернатива на прословутата Джапанка на Чайна Глейз.




           От 2 години притежавам въпросната Миса и досега не се бях сетила да направя това сравнение.
        На моята ръка и тен са 98 % еднакви, разликата е само в яркостта - Джапанката е 2 идеи по-ярка от Миса. Ако ми бяха предоставили лаковете за проба, то след нея бих си купила само Lather, Rinse, Repeat. Причината е в покривността. На снимките, които ще видите по-долу тя е на 2 слоя, докато Чайната искаше цели 4. Недоумявам как с времето е променила консистенцията си. Миналата година я сложих за първи път и покри нормално на 2. На всичкото отгоре става на черти и се точи едва ли не. Прощавам и единствено заради хубавия цвят и за това, че с топ стои като нормален лак.

* показалец и безименен - Misa Lather, Rinse, Repeat
* среден и кутре - China Glaze Flip Flop Fantasy







На снимките от тук до края съм с топ лак вече - CND Speedey Dry Top Coat







   Постарах се да снимам на различни места и светлина, за да покажа максимално точно реалните цветове на лаковете. Знаете колко трудно се хващат подобни нюанси.

Надявам се да съм била полезна и ще очаквам вашите коментари.

Чао :)