четвъртък, 30 май 2013 г.

Classics Metallic No.17

    Преди да си оправя маникюра днес, пробвах този лак на Класикс от една миналогодишна серия, която пуснаха в края на зимата/началото на пролетта. Тогава взех 3 броя - 3, 8 и 17. Обаче за първи път пробвам от тях, както винаги останаха в забвение.


      Лака е хамелеоново златен с метален завършек. Лично на мен не ми допада как ми стои, така че вероятно няма да остане още дълго в колекцията ми. На снимките е на 2 слоя без топ лак. Цената беше 2,90 лв.




      Надявам се скоро да успея да ви покажа и останалите 2, които имам от тази колекция.
На вас допадат ли ви такива завършеци и цветове?

2 коментара:

  1. Да, доста е блед, слива се и както изглежда не покрива добре. Може би на тъмна кожа би стоял хубаво.

    ОтговорИзтриване
  2. На 2 слоя покрива, но не е моя цвят. Надявам се поне другите 2, които имам, да ми стоят по-добре.

    ОтговорИзтриване