четвъртък, 30 май 2013 г.

Леки кремчета за ръце, подходящи за лятото

     Време е да напиша няколко думи и за продуктите, с които се грижа за ръцете си, т.к. както виждате се интересувам от красивия маникюр. Преди години и като малка ходех с доста сухи и побелели ръце, кожичките и ноктите ми като цяло бяха в много лошо състояние. Откакто открих форума и по-специално темата за лакове за нокти, постепенно започнах да се интересувам с всичко свързано с маникюра и си изградих навици. Всички знаят колко поддръжка искат ноктите, за да изглеждат добре..... и това не значи само да сме хубаво лакирани, а и да имаме гладка, мека и подхранена кожа на ръцете. Кожичките (кутикулите) са следващата стъпка и една от най-важните. Много хора не обръщат внимание на тях и имат вредните навици: дърпане/късане, изрязване с метални инструменти (като ги разкървяват зловещо) и прочие. Аз лично нямам такива и само ги мажа с масла, специални кремове за кожички и вазелини. През зимата особено е задължително. Същото важи и за ръцете - независимо от сезона, ги мажа непрекъснато като сменям продуктите с по-леки (през пролетта и лятото) и по-мазни съответно през зимата.
 
 Сега ще ви напиша няколко думи за тези 2 кремчета:



- Avon Naturals Moisturising Strawberry & Guava Hand Cream - лек крем с аромат на ягода и гуава. За моите нужди и разбирания, не е достатъчно хидратиращ. Попива почти веднага след като си намажа ръцете. Аромата се задържа обаче доста повече, което не ми пречи, но аз търся друг ефект от един крем за ръце. Общо взето е предназначен за хора с нормална кожа и които не харесват мазния филм. Цената, за която го закупих тогава беше 2,90 лв. Лично аз не бих повторила покупката, т.к. не съм удовлетворена от качествата на продукта, а и ягодата като миризма в подобни продукти не е за мен. Преди години имах също лосиона и спрея от серията, но и те не ми харесаха достатъчно.

 Лосиона попиваше веднага след като се намажа, а аз имам доста суха кожа в определени периоди от годината. Спрея го ползвах след баня и лосиона, неговия ефект е охлаждане и ароматизиране - то няма и какво друго да е, но както писах по горе миризмата на плода не ми е любима в козметични продукти.

- Oriflame Liselotte Walkins Hand Cream - леко кремче с миризма, подобна на бадем (не мога да определя дал ухае на това точно, но е от този тип). И той като Ейвънския попива бързо и оставя едва забележим аромат. Беше от лимитирана колекция миналата година, така че едва ли скоро ще се появи отново, но и няма да страдам от което, защото постоянно излизат нови и предпочитам да пробвам тях. Ефекта му да не кажа никакъв, понеже съм много капризна, е минимален за моята кожа. През лятото не ползвам мазни кремове, защото мразя да ми се изпотяват ръцете и ще си го измажа, но покупката не бих я повторила.
Цената по спомен беше 3,90 лв (на промоция).

Опаковките и на двата са по 75 мл.
  

Няма коментари:

Публикуване на коментар