четвъртък, 30 май 2013 г.

Най-честия ми "грим" през летните месеци

    Лятото ми е най-омразния сезон по отношение на грима и то защото всичко в жегите отива по дяволите, освен ако не си се "китосал" яко. :) Като цяло ползвам много малко продукти, нямам желание за гримиране почти, пък и е хубаво кожата ми да почива след големия тормоз през зимата. Та какво ползвам през лятото: коректор за тъмни кръгове, малко фдт или бб крем с пудра, спирала и някакъв глос или червило.




        Днес сложих коректор (Bourjois Healthy Mix писалка), 1 капка фдт-ен за покриване на червенините по и окола носа ми (Max Factor Facefinity 3 in 1, който без основа ми дойде мноооого сух и вече ще нанасям само над крем, ако го ползвам в следващите 3 месеца), спирала (Estee Lauder Sumptuous Extreme) и глос на Estee Lauder High Gloss (не мога да кажа номер и име, понеже надписите са се изтрили от тубичката - много лек розов с блестящи частички е, но на моите устните е почти безцветен). 

     Вие какви продукти от декоративната козметика използвате през лятото?

Няма коментари:

Публикуване на коментар