понеделник, 3 юни 2013 г.

Avon Glow Blusher Bronzer Duo & Supershock Eyeliner Golden Fawn)

           Днешното ревю ще е за двойния руж-бронзър от новата лятна колекция Glow на Avon.









     Цвета се казва "Peach Glow" и се състои от 2 части. Едната е кафява, а другата наситено прасковено. Няма блестящи частици по лицето, виждат се само в кутийката. Хареса ми това, че не се разпрашва и можеш да сложиш колкото си поискаш. Аз лично не прекалявам и за това на снимките обикновено ружа ми почти никога не се вижда. В последните дни излизам с бяло лице и жълт врат, незнайно защо, но днес от бронзъра ли е не знам, но изглежда сравнително добре. Нанесох го под формата на числото 3 с прословутата китайска четка, имитацията на NARS Yachiyo и се получи добре. Цената му в каталог 9 е 12,90 лв.
  

2 коментара:

  1. Дали кафявата част от Duo-то на Avon може да се използва за контуриране, тъй като и твоята кожа е доста светла като моята? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Според мен е подходяща. Пробвала съм да "оформя" скулата преди да нанеса руж и се получава много естествена сянка. Можеш да напластиш, колкото желаеш.

      Изтриване