понеделник, 3 юни 2013 г.

Tesori d'Oriente Africa Profumo Aromatico Perfume

     "Топъл, чувствен аромат, смес от благородни дървета и подправки, утвърден от цветове и емоции от пътуване в целия африкански континент." 
                   


     Подкрепям това тълкуване на аромата Африка, което открих в интернет пространстото (не ме бива в описанията) - подправки и дървесни нотки. За мен лично е мъжки, а не унисекс парфюм, но зависи и от предпочитанията, усещанията на човек. Не е нещо особено, но не е и стандартната мъжка миризма, която имат евтините парфюми по принцип и за цената си от 15 лв е страхотен. Трайността не я коментирам. Всичко на марката е силно ароматизирано, но без да боли глава. Сякаш са преценени съставките и е постигнат баланс.  Моя приятелка ми сподели, че са и прекалено натрапчиви ароматите им, така че е възможно и на вас да не ви понесат. Нищо не ви коства обаче да тествате. Съставките:



      Имала съм възможността да "опозная" и тези 2 аромата, също са много хубави за мен и вкуса ми. Този в черната опаковка особено. :))



4 коментара:

  1. Душ геловете също са с много дълготраен мирис! :) Някой даже не различавам женски ли са, мъжки ли, май са унисекс някои.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, доста са силнички и те. За това и цялата баня ухае след като се изкъпеш. :)))
    Има унисекс, да. Тази серия и Белия Мускус ги водят такива, но сигурно има и от другите.

    ОтговорИзтриване
  3. Белият мускус ми е абсолютен любимец! Душ-гел, крем, парфюм... всичко харесвам. Определено са натрапчиви, и не се понасят от всички, но пък е един от малкото аромати, от които не ме заболява главата, а и е ужасно дълготраен. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мда, при някои хора има непоносимост. На мен обаче ми се струват "нормално" натрапчиви, ако е възможно такова нещо. :))

      Изтриване