неделя, 18 август 2013 г.

Грим на деня

   Днес пак подтикната от любимата ми вече очна линия, реших да се гримирам напук на жегите. Съобразих се с червилото, т.к. го снимах за отделна публикация и трябваше малко или много да си отиват очите с него. Говоря за "Iced Coffee" от серията Ultra Color Rich (Avon). Купих го за майка ми за пореден 3 или 4 път, но т.к. вече нося червила, викам да го пробвам и аз. :)
Хич не е лошо, хареса ми определено. На очите сложих от тъмната сянка от тази двойка (цвят Iced Bronze) http://www.arissastudios.com/Eyeshadow-Duo-1038.html и в основата малко от бялото, а на подвижния клепач имам от Flormar 14 mono. Очната линия е Есенс, а спиралата Oriflame GG Lash Fascination. Отново съм с ББ крема на Гарние в Лайт вариант и бронзираща пудра Флормар 03 + Есенс ОЗ. Имам малко руж от двойката P115 на Флормар в прасковено, но на снимки не излиза пущината. :))




     Само очите и устните:



 Харесва ли ви комбинацията на цветове?

5 коментара:

  1. Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Иве, както винаги си прекрасно красива.
      Идеално си съчетала цветовете.
      А въпросното червило на мен ми е любимо, както и "Chic".

      Би ли повторила, понеже не съм разбрала за коя очна линия на Еssence говориш?

      :)

      Изтриване
    3. Благодаря, Деси.
      Очната линия е в бурканчето, която я водят гел.

      Изтриване