неделя, 18 август 2013 г.

Oriflame Preppy Chic Body Lotion

    През изминалия 11 каталог Орифлейм пусна нова лимитирана колекция към младежката редовна серия "Very me". Тя се състои от тоалетна вода, рол-он, душ гел и лосион за тяло. Също има и 3 цвята сенки за очи (в лилаво, тюркоазено и кафяво) + чанта за лаптоп, портмоне и чанта за през рамо. Аз имах възможността да пробвам лосиона за тяло и обратно на очакванията ми, се оказа приятен и достатъчно хидратиращ за този сезон. Хареса ми.


    Аромата мога да ви кажа, че е доста сходен с този на Avon Crystal Aura или поне за мен. Дълго се чудех на какво познато ми ухае след като се намазах, но накрая се сетих. Имам от спрения парфюм половин флакон и си го пазя, но лосиона ми свърши (знаете как започват да миришат като се развалят, затова трябваше да го употребя) отдавна. В каталога са посочили тези съставки: розов пипер, божур и бурбонска роза. Не мога да споделя дали на 100 % се усещат точно те, защото както знаете от други мои публикации разпознаването на отделни цветя, поправки и прочие в аромати ми е трудно. Но е лек и ненатрапчив. Консистенцията му е течна, но не прекалено. Овлажнява и омекотява кожата, като не изсъхва в момента на намазване (нещо, което мразя при продуктите за тяло). За млади момичета е напълно подходящ.  :)) Цената му беше 5,50 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар