сряда, 21 август 2013 г.

China Glaze In the Rough

   Вчера трябваше да сменя лака, с който си направих педикюр преди около 2 седмици (Голдън Роуз 53, всъщност доста блед ми беше, докато на ръцете светеше) и най-сетне пробвах "шрековата" пясъчна Чайна. На ръце все още не съм я носила, но за педикюр ми хареса, че не жълтее. Може би, защото съм хванала тен и се откроява. :)) Обаче на снимките е излезнал леко жълт, тюх. Не съм успяла да го хвана, че не обичам да си снимам крачката много :D, но вие си знайте, че не е. :)) Покри на 2 слоя, както всички останали Texture's. Изсъхна много бързо и е екстра. Цена в България - 18 лв, а от САЩ поръчан идва около 10 лв.



   Вие харесвате ли пясъци за педикюр/носите ли или предпочитате да ги носите само на ръцете?

2 коментара:

  1. и маникюра /Pastel Limited Edition 308/, и педикюра са страхотни летни попадения!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Бубс. :)
      Трети ден съм и с двата, но утре маникюра ще бъде подменен. :D

      Изтриване