четвъртък, 26 септември 2013 г.

Нови придобивки в гардероба - част 2

    Гардероба ми се пръска буквално, но аз не спирам да трупам и купувам. Последните месеци не знам какво ми става,  постоянно ми харесват разни неща и ако не ги купя, постоянно ги мисля. Така се случи и вчера. Излезнах да се разхождам просто "така" и ха тук, ха там... пак ми хванаха окото разни жилетки, пуловери, туники... и прегреших естествено. Отдавна исках по-разчупена и дълга жилетка, а вчера я открих най-сетне. Как да се сдържи човек? :)
   Плюс това беше в комплект с рокля/туника към нея, а цената и направо смешна - 16,80 за двете. Даже се очудих, мислех че жилетката е толкова. :))



 И двете са плетени, с един черен клин стоят чудно. Опитах да се снимам, но не е за пред хора. Няма кой да играе ролята на фотограф в момента, затова ще се въздържа.
   После пък съзрях тази туника/рокля, а и подобен модел от миналата зима ми се искаше. Понеже съм широка в ханша и по-свободни модели ми стоят добре. Та си взех и нея.


   И тя стои супер с клин, а и е удобна. С един високи или пък дори ниски боти/ботушки, е идеална за зимата. Цена - 8,50. Да не си помислите, че е втора употреба (от такива магазини не пазарувам). Този е с евтини стоки, но от време на време се намират такива "находки", които си заслужават.
   Естествено и клина от там взех, питах на касата дали имат някакви дълги и ми показаха този:


Много мекичък и удобен, вътре като плюшен и струваше 3,50. Дори и да се износи бързо, какво му плащам?
  Мерих и този пуловер, но не се реших да го взема. Вкъщи след като видях снимката и по съвет на приятелка се изстрелях до магазина отново. Буквално нямаше да спя до следващия ден, а ако се беше и изкупил... :)

 
    Той беше 19,50. Също супер мек и удобен - с панталон, клин, дънки... всичко става. Имаше в светлозелено, сиво и коралово, но бяло нямах и избрах него. А и то сякаш най-много ми допадна.
   И последно взех този панталон в светло кафяво или тъмно бежово, не знам точно какъв е цвета. Него от понеделник го заглеждах, молех се да не ми стане или хареса, но уви. А и има сако към него, което също смятам да взема. Тъкмо ще ми стане комплект. На бълг. фирма Siel е, цена 30 лв. 




    Мисля, че сега имам нужда и от черна риза, както и високи хубави обувки. :))

   Предната седмица си взех и разни дребни неща - колан, бельо и чорапки, но тях няма да показвам. :)

2 коментара: