сряда, 25 септември 2013 г.

Zoya Lotus

    Привет :)

    Последните дни дори не ми остава време да се погрижа за маникюра си, но снощи най-сетне успях да намеря няколко минути и да се лакирам. Естествено избрах отново един от любимите си цветове - лилаво, както и любима марка - Zoya. Лотус е част от миналогодишната пролетната колекция, а аз чааак сега я слагам за първи път. Много красив цвят определено, който е заслужавал да му обърна внимание по-рано. Е, ако нямах прекалено голямо разнообразие може би щеше да се случи досега. :)
   Първия слой е леко воднист, но на втория покри перфектно. Сложих му топ Пош и изсъхна бързичко. Днес ми е втори ден и има леки забележки на някои пръсти. Не мисля, че е от лака, а от ноктите ми. Последните дни някои се цепеха, та това е проблема в случая предполагам. Зоя никога не са ме разочаровали в това отношение!
   Цвета е средно тъмнолилав със сив подтон и ярко розови шимър частици. Определено ми хареса.
   Аз го взех от ибей за 15 лв, но и в Бюти1 (вносителите за България) предполагам е наличен. Струва 20 лв.







Няма коментари:

Публикуване на коментар