събота, 28 септември 2013 г.

L'oreal Shine Caresse 300 Juliet

    В началото на седмица получих пакетче от готина съфорумка, за която споменах в един от последните постове и тя ме изненада с един от тези глосове. Не се поинтересувах от тях с пускането им в България (натрупала съм доста), затова и не знам точно как се водят - течно червило или гланц, но не мисля за много важно което. :)

  
      Опаковката му е приятна, но си признавам, че не знаех как да го отворя в началото. Дори, когато попаднах на тестери още в началото като се появиха по магазините, не успях да разгадая откъде аджеба и го оставих. Викам си "ще го счупя" или нещо такова, та го върнах на картона. :)
А той се отвъртал като нормален глос, но като съм неандерталец понякога, това е положението.
Апликатора, с който се нанася е във формата на сърце, какъвто е и на серията Glam Crystal. Удобен е!

     Цвета Juliet в опаковката изглежда малинен, но.... на моите устни, а вероятно и не само, си е чисто червен. Признавам си, че нанесох 3 слоя, исках да извлека максималния цвят от него и да тествам трайността. Не очаквах обаче такова нещо. Както виждате съм мацнала на ръката, там също е червен. Да не си помислите, че се оплаквам - напротив. Нося и много харесвам вече този нюанс, но да не си го купите с мисълта за малинен. :)


    Устните с него изглеждат като сиропирани буквално или такъв ефект се постига "само" с 3 слоя. Не бих казала, че стои натруфено, но ако не харесвате този ефект - останете с един. Така и цвета ще е по-светъл и поносим. Аз понеже съм с плътни устни след около час, час и половина ми се събра в гънките на тъмночервени ивици. Не стои грозно и размазвайки го отново, няма проблем. Издържа ми около 3 часа, 3 и половина. Пих чай и ядох ябълка през това време. Обещанието от страна на Лореал "Устните ви са блестящи и изкусителни невероятно дълго време" не е спазено, но при други хора може и да е. Цената му е ~ 20 лв, доколкото виждам в някои сайтове. Не знам заслужава ли си, но моя ще си го ползвам. :)
   
                                                       * Грим с него:


Няма коментари:

Публикуване на коментар