събота, 28 септември 2013 г.

TAG Lipsticks - fall/winter 2013

    Преди около 2 седмици (какво невежество от моя страна!) Тея от http://a-cup-of-teia-ted.bg-damma.com ме тагна, но т.к. времето напоследък не ми стига и малко ме домързява все отлагах да го направя. Ако трябва да бъда честна най-добре щеше да е когато всичките ми продукти за устни са при мен, тогава да пиша, но вече минаха 10 и повече дни, затова реших да не отлагам.
   Днес ще ви покажа почти всичките си глосове и половината от червилата, които използвам през есенно-зимния сезон основно. Летните оставих у дома, защото нямам място тук и възможността да ги нося. Пък и ще ми се наложи да си купя още една поставка, както е тръгнало. :)

  
    Въпросите от ТАГ-а:

1. Колко червила имате?
    Точно 41 като 2 от тях ползва майка ми, но ги броя и към моите, понеже си слагам от тях от време на време. Тук можете да видите кои точно са те
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AnW1lo2YX4RedFAxU1Rfa2dTZ24yWlgtWVFPbEJlZlE#gid=3

2. Кое е първото ви червило?
    Нямам никакъв спомен. В 8 клас, ако не се лъжа направих първата си поръчка от Ейвън и се сещам, че бях взела едно бледо златно от Колор Тренд серията. Преди това обаче имала ли съм, не мога да кажа. Ползвах основно глосове тогава.

3. Кое е червилото, което носите най-много?
    Всеки ден почти съм с различно. Нямам любимо, харесвам си всички. Ако се сдобия в последствие с някое, което не ми допадне - махам. Неща, които няма да ползвам не обичам да държа.

4. Коя е любимата ви марка червило?
    Нямам такава. Най-много имам от Avon като се замисля, като качество и цветове са моите, цената им е приемлива. Но харесвам, както споменах в предния въпрос цялата си колекция и не мога да избера само 1. Купувам заради цвета и качеството, а не заради марката.

5. Коя е любимата ви формула?
    Най-много нося пастелни сякаш. Тези с блясък също харесвам, но да не са фул с него, а с по-дискретни частици.

6. Кое червило купихте последно?
    Classics 228.

7. Колко продукта за устни имате в чантата?
    От 3-4 години насам вече имам само по 1 червило или глос, най-много 2, с които съм направила грима и ги нося за подновяване. Ходя на лекции и чантата ми е пълна с тетрадки и учебници. Гледам да не мъкна допълнително ненужни неща, които ме товарят излишно. Огледало също нямам постоянно, колкото и да е странно. Оглеждам се в телефона. ;)

8. Кое е червилото, към което посягате, когато искате червени устни?
    Зависи от времето, тоалета, настроението. Любимо ми е Essence Red-y to Relax от коледната колекция Home Sweet Home. Всъщност всичките си червени обожавам, а преди години не съм и предполагала, че мога да нося този цвят.

9. Къде съхранявате червилата си?
    Доскоро натъпкани в една кръгла кутия за храна заедно с глосовете и някои от тях, понеже мястото не стигаше, стояха в шкафчетата ми със сенки. Сега вече са на специална поставка.


10. За кои червила си мечтаете и искате да притежавате?

     Не мечтая за никое, но не бих отказала:

- Revlon Super Lustrous "Cherries in the snow"
- Rimmel Kate Moss 06
- Yves Saint Laurent Rouge Volupte "29 Rose Opera"
- Chanel Rouge Coco "Mademoiselle" или "Caractere"
- Guerlain Rouge Automatique "Liu" или "Champs Elysees"




    В кутията съхранявам и 6 празни кутийки към някои от червилата, които са на поставката. Да ме пита човек защо са ми. Това на Bell си е вътре, понеже за него не остана мЕсто. :P

 Тук е пълния списък с глосовете ми:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AnW1lo2YX4RedFAxU1Rfa2dTZ24yWlgtWVFPbEJlZlE#gid=4

                               * А ето и по-ясни снимки на част от колекцията :))






   Който чувства, че има афинитет към тези красиви продукти, нека се включи. :)

10 коментара:

  1. Много ми харесва колекцията ти. Мога ли само да попитам тази поставка за червила откъде ти е и каква е цената ако съответно е от БГ, защото точно такава си търся :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. Поставката за червила си я поръчах от тук http://www.buyincoins.com/item/25208.html , доставката е безплатна и излиза 6 лв.

      Изтриване
    2. Супер, за съжаление нямам опит в поръчване от чужбина..жалко, много ми харесва.

      Изтриване
    3. Можеш да си вземеш такава поставка и в Джъмбо. Видях случайно такава за 2-3 лева.

      Изтриване
  2. подобни поставки има в Джъмбо, за 9 червила, цената май е около 5 или 6 лв.
    Иве, много ми харесват червилата ти!
    кое е онова на последната снимка, в златистата гилза с орнаментите? джордани?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Джордани е. Jewels се казваше серията, много е добро. Хидратиращо и с приятен цвят. На мен ми е едно от любимите. Пепел от рози в цвета, казва се Rose Blossom.
      http://skromni-beauty.livejournal.com/217840.html

      Изтриване
    2. и петте цвята са жестоко красиви! сега се изстрелвам да гледам каталог :-)

      Изтриване
    3. Ужасна си. Къде тръгнах да ги гледам пак, прииска ми се Плъм- а. :(

      Изтриване
    4. Сега ще гледам кога пак ги има намаление. :)
      Има едно подобно от серията Studio Artist, която е подобна на тази. Дори имам мостри. Ще се пробва тези дни като гледам. Deep Plum :P
      http://skromni-beauty.livejournal.com/163890.html

      Изтриване