четвъртък, 17 октомври 2013 г.

Avon Ultra Color Rich Rubbies "Princely Plum"

    Знаете, че съм луда на тема червила, откакто започнах да чета Гримовата тема в бг-мама, но тази зима не се познавам! Никога не съм мислела, че ще нося лилави и толкова тъмни цветове на устните си. Не знам какво ми става и на какво се дължи, но факт - полудях по тях и напоследък все повече ми се носят. На нашия пазар обаче избора не е много богат и като видях "Princely Plum" реших, че ще е мое. Имаше само един суоч в нета, но рискувах и не сгреших.

 
   Всъщност за първи път видях серията Rubbies скоро - по случайност попаднах в нета на нея и мислех, че е стара... но явно не. Веднага обаче щом я зърнах в каталога миналия месец, си казах "трябва да имам поне едно". Чудех се и на червеното "Radiant Ruby", но имам подобно и пропуснах. Останалите пък не ме грабнаха особено и взех само лилавото.


 
    Всички червила от "Rubbies" са с много брокатени частици вътре и това е нещото, което може би не ми хареса в тях. Предпочитам повече кремообразните завършеци или с малко частици. В никакъв случай обаче не ми "стои" грозно или неприятно, а напротив. Точно заради тях не изглежда толкова наситен и набиващ се на очи цвета, а с напластяване "регулирате" според желанието си.



 
   Има огледален завършек така да го кажа, явно частиците му придават този "по-мек" вид. Усещат се на устните, но пак казвам - на мен не ми е неприятно това. Аромата му е като на серията Brilliance - между пъпеш и краставица. Трайност при мен 3 часа. Нанесено сутринта в 9 преди да излезна, до 12 преди да обядвам стоеше. След хапване имаше лек цвят по контура и частици. Доволна съм от покупката си и препоръчвам на експериментаторките като мен. :)))

    И понеже на снимките, които ще видите след тези няколко реда, частиците изглеждат някак цикламени - искам да вметна, че на живо не са. Да го имате предвид това, ако ви изглежда циганско. Светкавицата понякога "вади" цветове, които в действителност (на живо) ги няма.





     * Грима на очите не е подходящ за червилото, но нямах търпение да го пробвам веднага и затова съм с този, с който бях през деня. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар