вторник, 15 октомври 2013 г.

Yumos Sprey

    Сигурно ще ви се стори доста странна публикация, но от лятото я замислям и днес сещайки се, че е Курбан Байрям реших да я пусна, защото са турски продукти. Първо да честитя празника на празнуващите, ако има сред читателите ми такива (освен Ел от www.theblackwidowsplace.com ) и пристъпвам към останалата част.

      Еййй, така да обичам турската баклава, но съм на диета и само ще си я гледкам по снимките. :)))

     Пристъпвам към обекта на тази публикация.
     Yumos е турска марка, както предполагам се досетихте и предлага омекотители, прахове за пране мисля и спрейовете, за които ви пиша сега.
     Преди 3 или 4 години още, когато баща ми ходи за първи път в Турция донесе от тези ароматизатори. След това при всяко следващо ходене купуваше все по 2 броя. Нямаше как, аромата им е прекрасен и не можем без тях - свеж, пролетен и въздуха мирише невероятно след тях! И не се изпаравят след няколко минути. Пръскаме в коридора или в стаите и излизаме, прибирайки се след часове аромата се усеща и то не леко. 


     Има и с лавандула (Lavanta Ferahlığı), но тези двата от снимката - Comfort Spring & Çiçek Bahçesi  на мен са ми любими.
http://www.bistritenii.ro/components/com_djclassifieds/images/6c9cb81100372d7dd63ace3c3ce7283eYumosSpreyLavanta-1620-500Ml-500x500.jpg

   Освен като ароматизатор за стаите, може да се ползва и за дрехите. Отваряте гардероба и пръскате около тях. Върши перфектна работа и за това. Дни след това при отварянето му ви лъхва чудесния аромат като на току що изпрани дрехи с хубав омекотител.
   Последно ги купих по 4 лири бройката, ако не се лъжа. Опаковката е от 500 мл.
   Сега някой ще пита откъде и дали да си го купим тук? В левчетата при нас съм виждала да продават, а също и по пазарите. Има хора, които ходят и купуват в складови количества, та после си продават. На такива места съм мяркала цена от 5 лв. Според мен си заслужават.
Дори в момента, търсейки снимки и информация, попаднаха и на обява в продавалника.

   Беше ли ви интересно? А някоя от Вас да е ползвала от продуктите на марката?

Няма коментари:

Публикуване на коментар