четвъртък, 8 октомври 2015 г.

Essence Fall 2015 - Makeup Products

      От новите продукти на Essence за есен 2015 г. ми бяха предоставени за проба един от матовите ружове и 2 от прозрачните червила с блясък. Всъщност имам и 2 лака за нокти, но на тях ще им отделя самостоятелни публикации, защото съм обсебена на тема маникюр и който ме чете редовно, знае че пиша за всяко шишенце подробно. Изключвам че 01 от червилата, светлото, не ми стои особено добре (заради тъмният естествен пигмент на устните ми) и продължавам по същество.



     Sheer & Shine Lipstick  (препоръчителна цена 4,39 лв) са с много мека, балсаместа и супер комфортна за носене текстура. Имат аромат на бонбонки, напомнят ми за онези от миналото Детска радост. Нямат неприятен химичен вкус и е удоволствие да се подновяват постоянно. Опаковката им е лека и пластмасова, затварят се плътно. Капачката на всяко е в цвета на червилото, така че лесно да можете да се ориентирате. Не са особено пигментирани, а по-скоро като tinted balms, особено подходящи за нанасяне без огледало и в движение. Без хапване издържат около 2 часа при мен, като постепенно се изтриват и оставят устните меки и подхранени. Ако ям, изчезват по-бързо, но все пак оставя лек слой, колкото да не е на голо.






     01 My First Love е в светъл ванилен цвят с прасковен подтон, но на мен ми стои розово. Също ми подчертава и недостатъците. Като цяло всички червила в светлата и студена гама, независимо дали са с прозрачна или плътна текстура, при мен изглеждат по този начин. Тъмния пигмент на устните ми е причината. Като цяло в гилзата ми допада много, поради горната причина обаче не мога да нося такива цветове. Трябва да сте снежанки, за да ви пасне според мен.




     Не бих казала, че стои потресаващо зле, но 07 номер мисля че е в пъти по-добре. :)
     07 Sparkling Miracle противно на горното, е много мой цвят. Не е толкова наситен, както е в гилзата, но въпреки това придава разкошен прозрачен малинен нюанс на устните ми. А шимър частичките са като мини диамантчета и проблясват толкова красиво. Дори на по-бяла кожа от моята би стояло страхотно. Ако сте по-тъмни, вероятно ще ви е като балсам с блясък. Не подчертава недостатъци. Много сполучливо е точно това!








     Matt Touch Blush 20 berry me up!  (препоръчителна цена - 5,49 лв) е в матов розов цвят. Може би очаквате по-различен нюанс от името, но за мен е розов. Не е свеж като за пролетно време. Точно за студените месеци е. На моята кожа, дори не стои и розов, а има прасковена нотка. От снимките се вижда мисля (тези на които съм гримирана по-горе, а и на всички във вчерашния пост). Няма никакви блестящи частици. Пигментиран е, но позволява наслагване и можете да контролирате в зависимост от желанието ви. На бузките не стои натрапчиво, а като воал. Придава естествена руменина и цвят. Не се разпрашва и се прелива бързо. През деня ми издържа около 4-5 часа и започва да избледнява. Ако ползвате матови (дълготрайни) фдт, може би при вас ще стои по-дълго.






Няма коментари:

Публикуване на коментар