неделя, 4 октомври 2015 г.

Gabrini Nude N01

      Напоследък често ми се носят нюдове, нещо което преди не ми се случваше почти и не устоях на този красив крем Nude N01 с прасковен подтон. Gabrini очевидно са променили формулата си, защото качеството на лака е повече от добро предвид смешната му цена. Закупих го за 1,35 лв.



     Четката е плоска и широка, каквато е и на Golden Rose Rich Color. Работи се изключително лесно с нея, овала става за секунди. Текстурата е като масло, а покривността чудесна. На 2 слоя е перфектен. Не се появяват балони и има огледален блясък сам по себе си. На снимките без стикерите можете да видите за какво говоря. Има и други красиви цветове, ако искате типичния нюд. Защото в интерес на истината N 01 е по-скоро крем брюле или цвят ванилия, отколкото нюд за мен поне.



     В момента съм 4ти ден с него и няма забележки. След като залепих стикерите, нанесох слой от гел топа на Catrice.


 
     Освен, че прави пръстите по-бели и приветливи, стои и много елегантно според мен. Би бил подходящ за всякакъв повод и тоалет.




     Ако откриете някъде серията Nude и харесвате неутралната гама за маникюр, непременно я погледнете. Според мен са страхотни за цената си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар