понеделник, 2 юли 2018 г.

The Body Shop British Rose Shower gel

         Напоследък освен възвърналото ми се хоби по парфюми, повлече и това за душ геловете/кремове със свежи, женствени и нежни аромати. А British rose е серия с точно такъв, за която мечтаех от много време. След като приятелка ми беше взела проба от магазин и успях да взема душ 2 пъти с него, просто знаех че трябва да го имам. И маслото исках, но засега си кротувам предвид пълните кутийки в шкафа.


              От такъв продукт не може да се очаква много, затова и повечето хора не са склонни да плащат по-голяма сума. Аз също съм на това мнение, обаче понякога правя изключения. И с този душ гел се случи. Ако харесвате рози и нежни аромати на пролетни цветя, ще ме разберете в момента на подушване. А когато вземете и душ с него, ще се разделите с 10 лв на секундата. Продукта под тази форма, ме отпуска и пренася в розова градина през пролетта, когато пъпките на розите са пукнали току що, а черешовия цвят е разцъфнал красиво и капките дъжд от лекото ръмене, е украсил цветовете им. Това не са маслодайните български рози. Тези са нежни, крехки и свежи.... и са току що откъснати. Аромата им няма нищо общо с познатия Ви розов и натрапчив. Нежност, лукс и деликатност! Като кралица в банята.
 

            Толкова чиста и свежа не съм се чувствала с никой друг гел под душа. Към кожата е грижовен, не я изсушава и я оставя мека. Деликатната пяна обвива като воал.


              И добрата новина за всички фенове на The Body Shop - вече имат 2 магазина в София. Скоро ще имат и онлайн, така че ще имаме откъде да се зареждаме с обичаните масла!


                Цената на душ геловете 240 мл е 9,90 лв, а малките от 60 мл - 4,90 лв. Големите масла са по 30 лв, а малките 50 мл по 13.


Няма коментари:

Публикуване на коментар