неделя, 1 юли 2018 г.

Морски маникюр с Kiko Perfect gel Spring green

         Дъждовете надявам се отминаха и вече се настроих на истинска лятна вълна. Затова и днес си сложих един от любимите ми тюркоазени кремове от гел серията на Kiko 678 Spring green. Избрах си водни стикери на морски тематика и направих дори педикюра с тях. Настроението ми се повдигна от раз!


          Този лак и топ не са от най-добрите, заради по-гъстата формула. Цвета обаче ми харесва много, но и ми боядисва леко ноктите. Можете да видите, че на едно кутре ми се е свлякъл. Не съхне бързо и като минах с топа отгоре, се случи това. Друг минус е самата консистенция, която наподобява блажна боя. Но имам същия нюанс от Голдън Роуз Paris 222, така че няма да страдам.



             Жълтият Пастел No. 308 има сходна съдба. Той освен че съхне много бавно, има нужда от цели 3 слоя. Ала и той ми допада като нюанс, затова не сме се разделили. С шимър е. Марката вече не се предлага в България, но ако искате същото жълто - Перфект имат такова.


           Новата седмица за мен ще е пълна със задачи, но когато си погледна маникюра и педикюра, за момент забравям за всичко!



             За основа на безименните съм използвала любимия ми бял крем на Фармаси 02, който е на 2 тънки слоя и понякога може да мине само с 1!


           Гел топа има хубав стъклен блясък и не се отдръпва почти, но много трябва да се внимава при нанасянето, за да не остане място без да е покрил и оставя от онези "трохички" на места. Не съхне и особено бързо, та си предпочтам Perfect UV gel top coat.


                                 Стикерите са тези

Няма коментари:

Публикуване на коментар