петък, 24 август 2018 г.

JĀSÖN Purifying Tea Tree Deodorant Stick

              До миналата година, продуктите към които посягах против неприятното изпотяване, бяха дезодоранти, стикове и рол-они с алуминиеви соли, но реших 2 пъти да експериментирам с Nivea и Roge Cavailles. Взех варианти без алуминий, за да не "тровя" повече тялото си и останах доста разочарована. Бях ви споделила какъв отвратителен аромат на некъпана плът се носеше от мен. Приятелка също пробва въпросните, след което директно ми ги върна и каза "не мога да ги ползвам, все едно не съм се къпала с дни". Преди 10 дни ми даде за проба друг дезодорант на Nivea без алуминий и сподели същото като за предходните. До третия час бива и след това се започва с ужаса. Аз имам по-обилно потене, но очевидно проблема не е в нас, защото тя се поти по малко и при нея дрогерийните работят. Та се отказах да пробвам други. Докато тази година отново реших да се поровя и доверя на спрея на Salt of the earth, след него си купих и кристал на Ekos, а междувременно от naturalcare.bg ми изпратиха стика на Jason с подсушаващ ефект и чаено дърво. Имахме близо двумесечна кореспонденция, защото не исках поредната бройка в шкафа. Държа да ползвам и споделям впечатленията си за продукти, които са предназначени за моя "проблем", кожа и нужди. Така мога да ви дам максимално обективно мнение. След дълго проучване на марките и обсъждане на дезодорантите против изпотяване, се спрях именно на този стик. За Jason можете да прочетете повече тук.


               Както и човека отсреща, така и аз, се бях информирала че от стика и като цяло дори камък, няма как да спра да се потя. Той ще блокира неприятния аромат, няма да дразни кожата и да има петна по дрехите ми. Ако имате други очаквания, вероятно ще останете разочаровани. Най-вече в случай, че имате обилно потене. Няма да ви спаси от това.



             Стика ухае кремообразно, успокояващо и заради чаеното дърво свежо. За мен лично, аромата му е мнооого близък до свеща на I/tems Moon Flower. Малко след нанасяне спира да се усеща и чувствате само комфорт. Не би попречил на парфюма ви.
             Текстурата му е мека и някак влажна. Не прилича на класическите стикове, не е така бяла, суховата и "пудрена". По-скоро наподобява на натуралните свещи с масла в чаши. Не оставя никакви бели следи и топченца по кожата. Не щипе след бръснене и дори бих казала, че успокоява кожата и я хидратира. След изсъхване, под мишниците ви стават мекички и гладки.


              А сега да поговорим за ефекта му. Както споменах той не спира потенето или поне върху мен. Когато съм у дома или из квартала, съм суха и няма никакъв проблем в това отношение. При постоянно движение и високи температури обаче, особено сутрин като бързам за работа или се прибирам при 35 градуса навън, аз лично съм с мокри блузи. Ходя пеша! Но не останах с лоши впечатления от това, а напротив. Стика не оставя бели или жълти петна по дрехите ми, както и няма никакъв аромат през целият ден. Чувствам се предпазена и свежа! Единствено при изкуствени материи (напр. полиестер), се вижда докъде е била мокра тъканта, което се случва с всички дезодоранти. Изпира се без проблем, а при черните блузи и рокли не остава нищичко.


              Съдържа витамин Е, масло от чаено дърво и екстракт от семена на грейпфрут, които са известни с антимикробните си свойства, помагат при борбата с бактериите, причиняващи неприятната миризма. Обогатен е с рицинолеат, царевична скорбяла и алантоин.


              Ако трябва да го сравня с другите ми два помощника това лято, ще ви кажа защо бих предпочела него и ще взема на следващото ми пътуване. Мога да го нанеса директно след бръснене и няма да раздразни кожата ми, ще я подхрани и омекоти. Лесен е за употреба и не се налага да го мокря или пък чакам като спрея да попие. Няма петна по дрехите ми и не би се счупил като камъка при изпускане. Сравнително лек и не на последно място - икономичен. Няма кофти миризма дори след изпотяване и мога да му се доверя при сериозни преходи.


              Цената му от 10 лв в момента намирам за напълно приемлива, дори бих казала ниска за такъв тип продукт и вероятно следващото лято ще се сдобия с друг. Нямам забележки и Ви го препоръчвам, ако смятате че свойствата му биха били достатъчни за вас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар