сряда, 22 август 2018 г.

Oilily Classic EDP

            Oilily Classic те връща директно назад във времето. Навява спомени на носталгия, на 80-те, на времената с цветни дълги рокли на ситни цветчета и ретро шапки. Дори флакона ви шепне, че е бюджетен и в същото време красив. Вечната класика!             


              Бутилчето ме отвежда много назад в годините. Спомням си когато майка ми носеше дълги цветни поли и широки ризи, а прическата й беше с обемен бритон и с леко чупливи дължини. А баба ми ходеше с рокли под коляното на цветчета. Казваха им басмени. Е, точно с това свързвам аромата на това симпатично парфюмче.


               Марката бе непозната за мен и изчетох къде ще видях ревю, но накрая го пожелах за проба. Още в първия миг, в който пръснах и..... изпаднах в еуфория. За моя нос и кожа, открих силни прилики с обичания Romance на Ralph Lauren Romance. Началото е от бели пролетни цветя, сякаш потопени в цитруси. Много красив жасмин и момини сълзи има тук. Като че ли цяла градина от тях е скрита в това малко шишенце. И от онези, които баба гледаше. С плътен и чист мирис. Все едно току що излизате от банята. На сапун лукс ухае!


              В играта на белоцветните се включват и парченца праскова, свеж пъпеш, няколко късчета ябълка и сини сливи. Но са обрани и едва доловими, колко да убият от острия финиш на жасмина. На фон са, за да направят картината завършена и с нужните елементи.


             През цялото си развитие, този парфюм не може да бъде сбъркан. Има едно особено и неподправено излъчване от момините сълзи и жасмина. Наподобява на мускус, на сапунените аромати и въпреки това цитрусите го променят в друга посока. Придават нежна острота и характер.
             Представете си ранна пролет, когато тревата е силно зелена и градините са пълни с лалета, небето е кристално синьо.... сякаш живота сега започва. Всичко е толкова наситено, цветно и пъстро. Като голям букет обвит в мъгла от ветивер и циклама. Напомня на холандски стил. Базата му е дървесна - сандаловото дърво е меко, не толкова осезаемо. Белите цветя са толкова ярки, че пред тях бледнее. Чувствате се като порцеланова кукла, която е оживяла. С румени бузи и пърхащи мигли, облечена в най-пъстрата рокля и бели пантофки.


             Ярки нюанси, пролетна градина, раззеленена горска поляна, влажна дъбова кора и цветни рокли. Това е Classic. Опростен, пикантно флорален, слънчев и в същото време сложен. Специален, отличителен и ритмичен. Аромат на свежото начало в живота, когато всичко се пробужда и ви дава сили. А тази минималистична външност, ми е много кокетна и не го вадя от чантата си последните 10 дни. Разхлажда ме в топлите дни. За цената си, мога да кажа че открих перфектния заместител на Romance и вероятно няма да подновя.
             Не очаквайте голяма трайност от Oilily Classic. Той е офанзивен и определено се усеща, но не цял ден. Аз обичам да го подновявам след 3-4 часа, за да усещам точно тези ярки, свежи и кристални бели цветя. Да ми носи жизненост, усмивки и пъстро настроение.


              Парфюма ми е предоставен от parfimo.bg - сайта за оригинални парфюми. Вече съм поръчвала доста от тях, особено аромати и затова продължавам да участвам в блогърската им програма.

Няма коментари:

Публикуване на коментар