четвъртък, 31 октомври 2013 г.

Oriflame Christmas Surprises Spiced Oranges

    Един от любимите ми коледни кремчета за ръце, а и не само коледни. Аромата и ефекта върху кожата ми също. Вече не се предлагат, пуснати бяха преди 2 год., а и миналата Коледа за кратко също. Има и такива с малинка, но друг път ще пиша за тях, понеже още не съм ги започнала.


    Миришат страхотно - точно на пикантен портокал, не нагарча (представата ви за обикновен портокал - цитрусов я отхвърлете) и не е прекалено тежка. Както ухае в опаковката, така е и върху кожата. Знаете понякога какви разминавания има - отваряте и сте възхитени, а след като се намажете бърчите нос, защото е изкуствено и избива някакъв неприятен аромат. При този обаче няма такова нещо. Конситенцията му е нормална - нито е гъст, нито пък течен, но е лека. Принципно винаги съм с нагласата, че за да е достатъчно овлажняващ и наистина ефективен, един крем трябва да бъде гъст, мазен и плътен. Точно обратното се случва напоследък и оставам много доволна от леки и на пръв поглед обикновени кремчета. Не съм сигурна дали е подходящ за зимата и по-суха напукана кожа, понеже го ползвах лятото, но за нормална такава (каквато е и моята) е ок. Напълно достатъчен ми беше през топлите месеци (аромата и тогава ми е ок, не ме души, защото е балансиран), попиваше бързо и нямах онова кофти усещане в жегите - да ми се изпотяват дланите. Цената му беше 3,90 лв.
   Сапуна всъщност още не съм го отворила, но съм 100 % сигурна, че ще съм доволна  и от него. До момента са ми минали през ръцете около 20 различни на марката и от никой не бях разочарована. Преди години, когато ползвахме обикновените сапуни от магазина, свършваха бързо и постоянно се "кашваха". Беше ми отвратно да се мия с тях. Тези на Oriflame обаче са съвсем друга бира - макар да сме 3 души у дома и да не ползваме толкова често, понеже не стоим по цял ден вкъщи, караме около 2 месеца  с един и дори когато остане една коричка е твърд и не се разпада. Цената на този беше 2,90 по спомен, понякога намалят и на 1,90 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар